anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy musze dokonać zwrot

Social_seller
#7 Wielbiciel#

Sprzedalem przedmiot na allegro lokalnie jako działający, jednak do klienta dojechal nie działający. Czy musze dokonac zwrotu. Przed wysylka produkt działał. Udokumnetowalem to na zdjęciach ktore przedstawilem kupującemu.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, kupujący jak uważa i ma problemy to składa reklamację a Ty musisz ją 14dniach rozpatrzyć. Ty jako sprzedający odpowiadasz za towar do chwili nadania, oczywiście nie oznacza że możesz wysłać cegłę, kupujący ma zastrzeżenia do paczki składa reklamację do przewoźnika. Paczka cała sprzęt nie działa -reklamuje u Ciebie. Zwrot tylko za Twoja zgodą.

oznacz moderatorów

Social_seller
#7 Wielbiciel#

Czyli nie muszę przyjąć zwrotu i nie zostane obciążony. Sprzedaje jako osoba prywatna dodam nie jako firma.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#11 Animator#

Jeśli klient zgłasza reklamacje że produkt nie działa to musisz ją rozpatrzeć nawet jako osobna prywatna, jeśli urządzenie nie działa z powodu niewłaściwego użytkowania to odrzucasz reklamacje. Z ciekawości co to za produkt?

oznacz moderatorów

Social_seller
#7 Wielbiciel#

Automatyczne poidelko dla kota

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Radze nie przyjmować zwrotu, kilka dni temu jest opisany tu na forum przykład, kupujący wyprosił zwrot, odesłał uszkodzony towar a sprzedającemu zablokowali konto i wypalili kupującemu rekompensatę- za dobre chęci. Natomiast jak złoży reklamację to musisz ją rozpatrzyć w ciągu 14dni i tu możesz uznać albo odrzucić.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Social_seller Zwrotu nie musisz przyjmować ale jak klient złoży reklamację musisz ją rozpatrzyć i uznać lub odrzucić.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Social_seller kc jasno określa że odpowiedzialność za paczkę przechodzi na kupującego z chwilą przekazania przez ciebie przewoźnikowi. Czyli reklamację do przewoźnika sobie składa kupujący i do momentu aż nie uzyska odpowiedzi reklamacyjnej od przewoźnika z wskazaniem że to ty źle spakowałeś towar to roszczenie reklamacyjne kupującego możesz odrzucić powolując się na przepisy prawa i pokazane zdjęcia dokumentujące działanie sprzedanego przedmiotu

oznacz moderatorów