anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący podał zły adres i nie otrzymał paczki

Bulbi_94
#7 Wielbiciel#

Witam, kupujący kupił ode mnie towar ale nie odebrał paczki (podał zły adres), otrzymał zwrot pieniędzy z programu ochrony kupujących. Allegro naliczyło prowizję za sprzedaż do której nie doszło. Jak egzekwować tę kwotę i dodam ze jest powyżej 45 dni od "sprzedaży"

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

hardybejs
#12 Orędownik#

pisz z nimi poprzez konta Allegro  opisz sytuacje wal drzwiami i oknami jak nie to zamów rozmowę--bynajmniej jeśli opisujesz prawdę zwrot powinien ci się należeć- nie wiem jak potraktują te 45 dni i jak przebiegała cała dyskusja ale  próbuj 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Bulbi_94 Do sprzedaży doszło. Gdyby do niej nie doszło, kupujący nie otrzymałby pieniędzy z POK. 

Sprzedaż jest w momencie kliknięcia Kupuję i płacę. 

O zwrot prowizji po czasie możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Bulbi_94 Widzę, że napisałeś już do nas zgłoszenie mailowe w tej sprawie, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź. Nasi pracownicy dokładnie sprawdzą tę transakcję i na pewno wrócą do Ciebie z informacją zwrotną. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów