anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący twierdzi, ze zapłacił za towar - brak potwierdzenia w zakładce "Ostatnio sprzedane".

KrzysztofSz1956
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, moje pytanie dotyczy mojej oferty nr 

a14e9f22-6d72-4d5b-b8cb-9ee77fa3136b

Kupujący rozpoczął zakup towaru wczoraj, czyli 11.04.2023 r., przed godziną 8 rano.

Osoba kupująca twierdzi, że należność wysłała przelewem zwykłym. Niestety w zakładkach "Ostatnio sprzedane"  oraz "Moje zamówienia" nie widać potwierdzenia dokonania zapłaty, a status płatności wciąż widoczny jest jako "Rozpoczęta".

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia statusu transakcji sprzedaży dla oferty o wymienionym powyżej numerze i ewentualnie zmienienia statusu płatności na "Zakończona"? Oczywiście, o ile płatność rzeczywiście miała miejsce.

Pozdrawiam, Krzysztof

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

serwis-texas
#20 Guru#

@KrzysztofSz1956 

No właśnie sprawdziłeś status płatności. Jest rozpoczęta. A czy przelew tradycyjny klient zrobił dobrze? Mógł np zmienić "tytułem" i przelew nie dojdzie. Nic nie kombinuj. Jak płatność się zrobi zakończona i środki znajdą się w Allegro Finanse to dopiero wysyłka.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@KrzysztofSz1956 odpowiedz klientowi ,że masz informacje ,, zerojedynkowe - jest lub nie ma ,, identyczne jakie on ma w swojej zakładce ,, moje zakupy ,, .... ma wąpliwości to niech pisze zapytanie tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f 

 

oznacz moderatorów

KrzysztofSz1956
#9 Pomysłodawca#

Tak właśnie zrobiłem. Dziękuję za wyjaśnienia i pozdrawiam, Krzysztof

oznacz moderatorów