Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W dniu wczorajszym na moim allegro lokalnym , kupujący zaznaczył, że kupuje przedmiot - odbiór osobisty , platnosc przy odbiorze. Dzisiaj przy próbie kontaktu twierdzi , że tego nie zamawial a mi allegro naliczyło do zapłaty prawie 40 zł. Nie zamierzam tego płacić. Co w takiej sytuacji??Gdzie to zgłosić? Proszę o pomoc. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:34362334 Poproś Allegro o zwrot prowizji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz korespondencję z kupującym, w której on rezygnuje z zakupu.
Nie udostępniaj na Lokalnie odbioru osobistego i pobrania, wtedy bez zapłaty z góry prowizja nie będzie naliczana.
Nie mogę wysłać tam wiadomości, bo pojawia się jakiś błąd.
,,Wystąpił błąd. Pracujemy nad jego rozwiązaniem. Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie. W międzyczasie możesz też poszukać rozwiązania w Artykułach pomocy.''
Wyczyść przeglądarkę i wówczas spróbuj ponownie.
Wysłane. Mam nadzieję, że to coś pomoże.