anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący wygrał licytację, ale nie ma z nim kontaktu, co robić?

Client:78913100
#7 Wielbiciel#

Witam. Wystawiłem przedmiot na licytacje i osoba wygrała licytacje. Od wczoraj czekam na wybor metody dostawy i nadal nic. Kontaktu z kupującym nie ma.

Co mam zrobic? Jakos anulowac? Prosze o pomoc 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

Na Allegro kupujący ma 7 dni na wpłatę, musisz czekać. Po tym czasie wystąp o zwrot prowizji i wystaw towar ponownie.

Na Allegro Lokalnie kupujący ma 5 dni na wpłatę, po tym czasie licytacja się odnowi automatycznie, a prowizja nie będzie naliczona.

oznacz moderatorów

Client:78913100
#7 Wielbiciel#

A moge jakos odstąpić od tej oferty? Licytujący kupil na ALL. Bo średnio mam czas czekac 5dni aż łaskawie zapłaci o ile wogole zapłaci 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Licytacje na AL często nie są opłacane i nie dochodzi do sprzedaży, próbowałeś wystawiać na zwykłym ALL: Screenshot_2021-02-01 Wystaw przedmiot - Allegro Lokalnie.png

oznacz moderatorów

Client:78913100
#7 Wielbiciel#

Licytacje zrobiłem na alegro lokalne i kupujący nie wybral formy dostawy oraz nie zapłacił.

Mam wypełnic ten formularz co na zdj wyzej? I wtedy oddadzą mi pieniadze za pakiet promowania ogłoszenia?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:78913100 Nie, to na zdjęciu wyżej to nie jest żaden formularz do zwrotu opłat.

Jeśli kupujący nie zapłacił, prowizja od sprzedaży nie będzie naliczona, a za promowanie Allegro zasadniczo nie zwraca. Możesz jednak poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Może w drodze wyjątku Ci zwrócą.

oznacz moderatorów

Client:78913100
#7 Wielbiciel#

@xyz96 prosze powiedz czy moge jakos anulowac to ogłoszenie żeby nie czekac 5dni aż sie odnowi? Chcialbym w inny sposob sprzedac produkt 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:78913100 Możesz już teraz sprzedać inaczej, jeśli wiesz na pewno, że kupujący nie zapłaci. Anulować nie możesz, bo być może kupujący jeszcze zdecyduje się zapłacić. Tuż przed wznowieniem ogłoszenia, po pięciu dniach, otrzymasz maila od Allegro o zbliżającym się wznowieniu. W tym mailu masz możliwość zablokowania wznowienia ogłoszenia.

oznacz moderatorów

Client:78913100
#7 Wielbiciel#

@xyz96 czyli lepiej poczekac na wszelki wypadek 5dni i jezeli nie wpłaci to wtedy sprzedac w inny sposob? 

oznacz moderatorów