Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo prosimy o pomoc. Sprzedaliśmy poprzez Allegro Lokalnie produkt spożywczy (syrop smakowy do kawy). Klientka zarzuciła nam, że produkt nie jest taki jaki dotychczas kupowała "nie smakuje tak jak powinien" i na tym opiera swój argument do zwrotu. Poinformowaliśmy ją, że brak jej podstaw do niego, ale oczywiście ma jeszcze reklamację.
Wiemy, że mamy obowiązek ją przyjąć, jednak co w przypadku gdy ją odrzucimy? Otwarty produkt nie będzie się nadawał do ponownej sprzedaży. Co zrobić w takiej sytuacji?
Z góry dziękujemy!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nie zwrócicie kasy - będzie negatyw. Zwrócicie kasę - może go nie będzie, choć 100% nie ma.
@BenovoShop @biosorcerer na Lokalnie nie ma negatywów, zwrot odrzuć a jak będzie reklamować uzasadnij - odrzuć i zapomnij 😄
Odrzuć reklamację nie masz wpływu na subiektywne wrażenia smakowe kupującej zresztą producent mógł coś zmienić w recepturze albo ma coś nie tak z kawusią