anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

oszust kupił moja rzecz i nie zapłacił

szczupi187
#7 Wielbiciel#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Wystawiłem przedmiot na allegro lokalnie, użytkownik Wanessa (Client:82775331) „kupił” go i nie zapłacił, przez co nie mogę go usunąć ani anulować jego zamówienia.

DBE793FB-F4B6-47EA-B2F1-C99905AD9B9F.jpeg

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

Samo sie anuluje po 5 albo 7 dniach jak nie oplaci kasy na koncie nie masz nie wysylaj 

oznacz moderatorów

szczupi187
#7 Wielbiciel#

problem w tym ze troxhe mi zależy na czasie i nie widzi mi się czekac tygodnia przez jakiegos trolla

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jak Ci bardzo zależy to zaryzykuj i wystaw ponownie nie czekając na jego decyzję ,ale musisz pamiętać że klient wie ile czasu ma no opłacenie i może z tym zwlekać a potem domagać się swojego zakupu. Teraz mamy weekend i nawet jak opłacił to księgowanie będzie po niedzieli. 

oznacz moderatorów

szczupi187
#7 Wielbiciel#

problem w tym, ze to nie klient tylko oszust, było już duzo takich postów z wiadomościami 1:1 jak ta, która załączyłem pod postem 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Oszustem to on się formalnie stanie jak sąd uzna jego winę ,póki co to jest tylko przypuszczenie. Obrazków nie widzimy do momentu zatwierdzenia przez moderatorów ,ale jak masz pewność że to zakup dla zabawy i masz złe doświadczenia z tym kupującym to zgłoś go do allegro celem weryfikacji . Zwykle tacy otrzymują ostrzeżenia lub blokady ,jak takie sytuacje się powtarzają.

oznacz moderatorów