anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszustwo

Client:48538033
#1 Nowicjusz#

Proszę o zablokowanie konta, próba oszustwa i wyłudzenia danych. Tylko co w takich sytuacjach zrobić z zapłata za promowanie produktu, bo zapłaciłem i po chwili ktoś kupił i okazuje się że oszustwo 

Screenshot_2024-03-06-19-46-08-724_pl.allegro.jpg

Screenshot_2024-03-06-19-46-10-988_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48538033 Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach, ale to konto jest już zablokowane w naszym systemie. W sprawie zwrotu opłaty za promowanie możesz napisać do nas zgłoszenie przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów