anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna próba oszustwa allegro lokalnie?

wilk1707
#8 Zapaleniec#

Witam,

Po raz drugi użytkownik allegro o takich samych danych adresowych oraz nr telefonu wykupił moją ofertę.

W niedziele 3 godziny po zakupie dostałem email od allegro że jest to próba wyłudzenia i konto kupującego zostało zawieszone. Przedmiot wystawiłem ponownie i dzisiaj użytkownik o takich samych danych - Imię, nazwisko, adres, nr telefonu tylko już z innym nr klienta wykupił ofertę. Z kupującym nie można się skonaktować. 

Czy jest to ponowna próba wyłudzenia? Allegro blokuje użytkowników tylko po adresach email a nie po nr telefonu?

Z góry dziękuje za odpowiedzi i pomoc,

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wilk1707 Podaj mi proszę login tego użytkownika.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wilk1707
#8 Zapaleniec#

@_HolaOla_ 

 

Client:109790743

oznacz moderatorów

olakrzysiek
#7 Wielbiciel#

U mnie podobna sytuacja Client:109790743, prosi o nr. Konta a wysyłka do Włoch. W aukcji wybrał płatność przy odbiorze.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wilk1707 @olakrzysiek Dziękuję Wam za zgłoszenia, oba te konta są już zablokowane w naszym systemie, więc w przypadku braku płatności Wasze oferty wznowią się automatycznie po 5 dniach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wilk1707
#8 Zapaleniec#

Dziękuje, jednak w moim przypadku była to płatność przy odbiorze w związku z tym żadna płatność nie będzie odnotowana w systemie allegro.

W związku z tym czy prowizja allegro oraz koszty wyróżnienia zostaną anulowane?
Oraz czy mogę samemu wystawić ofertę ponownie nie czekając 5 dni aż zrobi to system automatycznie?

oznacz moderatorów

olakrzysiek
#7 Wielbiciel#

Dziękuję również za odpowiedź. W moim przypadku sytuacja wygląda podobnie. Kupujący wybrał płatność przy odbiorze więc wpłaty przez system nie będzie. Czy prowizja od sprzedaży zostanie anulowana? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@wilk1707 @olakrzysiek W sprawie anulowania opłat napiszcie przez ten formularz. Odpowiedni zespół przeanalizuje sprawę i podejmie decyzję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów