anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powtórna wysyłka przedmiotu czy mogę liczyć na darmową etykietę?

artbiron
#1 Nowicjusz#

Witam, 

(nie)ciekawa sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy. otóż na allegro lokalnie kupujący nie odebrał przesyłki z paczkomatu. wróciła do mnie i za to nie ponosiłem opłaty. ale kupując telefonicznie wyraził chęć otrzymania kupionego przedmiotu. podobno nie dostał powiadomienia z Inpost, że przesyłka na niego czeka. czy jest jakaś możliwość wysłania powtórnie tej samej paczki na ten sam adres gratis (tzn. w cenie obsługi transakcji)? reklamacja w Inpost pewnie będzie długo trwała i trudno będzie udowodnić czyja to wina, itd... a z kolei przesyłka B to znowu 14zł w plecy. z góry dziękuję za odp.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@artbiron W takiej sytuacji, jeśli kupujący chce ponownej wysyłki, powinien Ci za nią dopłacić. Nie wyślesz ponownie tej samej paczki za darmo. Jeżeli InPost rozpatrzy Twoją reklamację pozytywnie, zwróci Ci kaszt pierwszego nadania. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#20 Guru#

@artbiron niech zapłaci za ponowną wysyłkę i mu wyślij. Pewnie nie czyta wiadomości email tylko czeka na sms z inpost a one czasem nie dochodzą w smsie

oznacz moderatorów

artbiron
#1 Nowicjusz#

no to chyba byłoby na tyle. tak tez myślałem, ale miałem nadzieję, że ktoś miał inne (pozytywniejsze) doświadczenia. dziękuję za głosy i niech nowy rok Wam sprzyja 🙂

oznacz moderatorów