Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę utworzyć etykiety InPost do jednego zamówienia. Etykieta do innego utworzyła się bez problemu. Czy da się coś z tym zrobić? Jakoś rozwiązać ten problem?
@DanaMiK11 O które zamówienie chodzi?
Lalka Barbie Bella Piękna i Bestia Disney 1991
@DanaMiK11 Czy podczas próby utworzenia etykiety pojawia się jakiś bardziej szczegółowy komunikat? Czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz?
No właśnie pokazuje się jedynie "wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety."
Wybrany został już wcześniej rozmiar paczki ale nie wygenerowało etykiety od tamtej pory. Mogę edytować swoje dane i na ile się dało to wszystkie niepotrzebne spacje już usunięte i dalej nie działa.
Próbuje i na komputerze i w aplikacji i nie działa nigdzie
@DanaMiK11 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Ogólnie po kliknięciu na komputerze na początku zrobiło się tak. Etykieta się nie utworzyła ale ciągle widniała jako "tworzenie". W aplikacji jest opcja utworzenia ale wyskakuje tamten błąd. Teraz ponownie patrzę na komputerze i wciąż jest na szaro napis "tworzenie etykiety",
@DanaMiK11 Proszę Cię jeszcze o zrzut ektanu z aplikacji z widocznym komunikatem błędu.
Wyświetla się to w ten sposób po kliknięciu "utwórz etykietę".
@DanaMiK11 Bardzo dziękujemy za zrzut ekranu, będzie pomocny w rozwiązaniu problemu. Przekazałam opis sytuacji do Działu Technicznego, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję za próby pomocy ale za długo to wszystko trwało, poszedł zwrot pieniędzy do kupującej.