anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedłam przedmiot ale nie dostałam płatności

Client:76107359
#8 Zapaleniec#

sprzedałam plecak za 260zl na allegro lokalnie, etykiete wysylkowa zrobilam sama, bo nie wczytywalo mi danych z powiazanego konta allegro. W menadzerze paczek pokazuje ze przesylka zostala dostarczona, ale ja nie mam zadnych z tego pieniedzy nawet w ,,środki i historia operacji" prosze o pomoc, 260zl to duza kwota

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:76107359 może kupujący wybrał opcje za pobraniem? A może masz ustawione automatyczne wypłaty?

masz dane tutaj Zamówienia od kupujących 

oznacz moderatorów

Client:76107359
#8 Zapaleniec#

tak, wybral za pobraniem

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:76107359 Cześć! Był to odbiór w punkcie za pobraniem. Środki wpłacone przez Kupującego trafią na Twój rachunek w ciągu 5 dni roboczych od momentu opłacenia przesyłki 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:76107359 a na etykiecie wstawione było pobranie?

oznacz moderatorów

Client:76107359
#8 Zapaleniec#

 :)dziękuje

oznacz moderatorów

Client:76107359
#8 Zapaleniec#

czesc, minelo juz ponad 5 dni a pieniedzy dalej nie ma ;/

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@Client:76107359 

Wcześniej padło tutaj ważne pytanie: czy etykieta miała pobranie ?

Edit: sorry, ko_alka potwierdziła, że tak. A te pięć dni roboczych minęło ?

Edit2: z drugiej strony napisałaś, że etykietę stworzyłaś sama, więc ponawiam pytanie :]

oznacz moderatorów

Client:76107359
#8 Zapaleniec#

etykieta miała pobranie i 5 dni roboczych minelo

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:76107359  jest weekend poczekaj na poniedziałek. A kiedy kupujący odebrał paczkę?

oznacz moderatorów

Client:76107359
#8 Zapaleniec#

tak odebral

 

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Client:76107359 Czy w ustawieniach menadżera Inpostu podałaś nr. konta bankowego, na które mają trafiać pieniądze z pobrań?

oznacz moderatorów

Client:76107359
#8 Zapaleniec#
tak
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:76107359  jeżeli wszystko dobrze wypełniłaś i do tej port nie zwrócili Ci pobrania to powinnaś się z nimi skontaktować

https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Client:76107359 
Prosimy o kontakt z nami w opisanej sprawie poprzez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy lub mailowo na adres pomoc@inpost.pl
W wiadomości prosimy o podanie numeru przesyłki (24 cyfry). Postaramy się zweryfikować kwestię zwrotu kwoty pobrania.

oznacz moderatorów