Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czekam już ponad tydzień na weryfikację konta w celu wypłacenia środków. Wysłałem do allegro dowód. Ponadto wysłałem im 1,01 zł które wymagają oraz opłaciłem z góry prowijze 19 zł za sprzedaż, a środków nadal nie można wypłacić. Ktoś pomoże
@Oczkozsz przesłałam Twoje zgłoszenie do konsultacji. Wkrótce wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Dziękuję, ze Pani zajęła się tym tematem. Bardzo mi zależy. Dowodu mojego nadal nie zweryfikowali, podobnie z wpłata. Mam nadzieję, że Pani interwencja pomoże w tej sprawie. Życzę wszystkiego dobrego ! Pozdrawiam
@Oczkozsz otrzymałam informację, że Twoje konto do wypłat zostało już aktywowane. 🙂
Dziękuję, że Pani mi pomogą. Szybko, sprawnie. Pozdrawiam!
Czy dało by radę sprawdzić także moje konto zależy mi na czasie
@karina_32 kiedy dokładnie rozpoczęłaś proces weryfikacji swojego konta do wypłat?
W środę
@karina_32 weryfikacja konta do wypłat w PayU może potrwać do 3 dni roboczych, więc jeśli sytuacja nie zmieni się w poniedziałek do końca dnia, napisz tutaj proszę ponownie. Wówczas będziemy działać.
I nadal nic nie odblokowane PayU.
@karina_32 sprawdzimy status weryfikacji Twojego konta i wrócę do Ciebie z informacjami.
@karina_32 dostałam już potwierdzenie, że przelew weryfikacyjny wysłałaś do operatora Przelewy24, a nie do PayU (a tam właśnie masz środki na saldzie). Dlatego wejdź proszę w zakładkę Ustawienia wypłat i przy operatorze PayU kliknij "Przejdź do banku" i zlecić drugi przelew. Wówczas PayU zweryfikuje możliwość aktywacji wypłat na Twoje konto.
@14kucy14 prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spoleczenosc@allegro.pl, sprawdzę co powoduje problem.
Mail zwrotny:
Nie znaleziono adresu
Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (spoleczenosc@allegro.pl) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości.
@14kucy14 wkradła się literówka. 😉 Napisz proszę jeszcze raz na spolecznosc@allegro.pl
Witam
U mnie jest podobny problem z weryfikacja konta bankowego. Robiłem to w czwartek, a nadal jest status w trakcie weryfikacji. Przelew wykonałem tego samego dnia. Mogę prosić o spojrzenie czy wszystko jest ok? Z góry dziękuję.
@volo88 Czy dane rachunku do wypłat są takie same jak dane właściciela konta Allegro?
Tak, dane są takie same.
@volo88 Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.