Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Piszę do Państwa z zapytaniem ponieważ mam problem i mnóstwo wątpliwości. Przedwczoraj poza Allegro Lokalnie sprzedałam przedmiot, zanim zdążyłam go zdjąć z Allegro Lokalnie to został zakupiony za pobraniem. Przedmiotu już niestety nie mam. Kontaktowałam się przez czat oraz sms'owo z kupującym, przeprosiłam i poprosiłam o anulowanie kupna. Do tego czasu zero odpowiedzi i brak anulowania zamówienia ze strony kupującego. Liczę się z tym, że Allegro może mi nie cofnąć naliczonej opłaty za sprzedaż (sprawa wyniknęła z mojej winy) ale chciałam się bardziej zorientować czy mogę mieć jakieś problemy ze strony kupującego? Jak sytuacja wygląda jeżeli chodzi o regulamin Allegro Lokalnie? Czy podczas kupna za pobraniem umowa jest zawarta jeszcze przed doręczeniem przedmiotu z mojej strony i opłaceniem jego przez kupującego? Czytałam podobne posty ale dotyczyły one sytuacji gdy była płatność z góry. Napewno są tu osoby, które się orientują i pomogą 😊
Z góry dziękuję za pomoc i poświęcony czas,
Pozdrawiam serdecznie
@BernadettaBenia Teoretycznie kupujący może domagać się wydania zakupionego przedmiotu na drodze sądowej > raczej sie na to nie zdecyduje. (chociaz nie wiem jak to jest przy pobraniu) Trzeba by poprosić @A3dam o opinię.
@Ziolko39
Jeżeli sprzedawca udostępnia zakup "za pobraniem" (płatny przy odbiorze przesyłki) to prawa i obowiązki Kupującego są takie same przy wybraniu tej formy płatności jak przy zapłacie "z góry".
@BernadettaBenia Nic Ci nie zrobi, chyba żeby poszedł do sądu i tam żądał wysyłki. wystarczy poinformować kupującego o braku towaru i wysłuchać "żalów" albo nie, jak będzie w porządku to możesz wziąć jakieś poświadczenie że do zakupu nie doszło to i prowizję odzyskasz.