Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam mam kwotę do wypłaty na koncie, mam aktywne payu a mimo to nie mogę wypłacić środków, proszeo pomoc
Dzięki za wsparcie 🙂
A co szary przycisk czy co? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@percuuu, wyjaśniam tę sprawę. Proszę Cię o cierpliwość. 🙂
Tak, szary przycisk.
Dziękuję bardzo ! 🙂
Niestety nadal nie mogę zlecić wypłaty...
Tu rozumiem , że brak informacji spowodowany jest brakiem rozwiązania??
W jaki sposób mogę odzywskac lub gdzie wystąpić o zwrot swoich pieniądzy ???skoro "technicznie" jest to nie możliwe?
Pozdrawiam
@percuuu, widzę, że udało Ci się wypłacić środki. 🙂 Zmieniałeś ostatnio dane osobowe na koncie, prawda? W takim wypadku ze względów bezpieczeństwa następuje jednodniowa blokada wypłaty środków.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Też proszę o wsparcie. Od rana nie mogę zlecić wypłaty
Ja również, nie ma nawet widoku na dostępne saldo PayU i P24.
Dziękuję za pomoc :))
Faktycznie przed chwilabgdziesbznalazlem taka zależność, że przy zmianie danych do wypłaty a automatu jest 1 dzien blokady... :))
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam 😉
Tylko że były na żądanie niedostępne z ciekawości zmieniłem na automatyczne czy da rade.
Niby pokazuje w jasnym miejscu że są dostępne a w innej zakładce 0
Zawsze zlecałem ok 5 rano i były tego samego dnia na koncie a dziś klops
@S-Met_pl @sklep_mikaj Czy przy próbie zlecienia wypłaty pojawia się jakiś komunikat? Czy próbowaliście korzystać z innej przeglądarki?
Szary przycisk i nic nie da się wcisnął. Na różnych urządzenia to samo, na drugim koncie nie ma problemu z wypłatą, nawet drobna wypłata przed chwilą poszła.
Na stronie "środki i historia operacji" mam jedynie historię operacji, saldo jest niewidoczne więc nie da się zlecić wypłaty.
Po rozmowie na messenger juz dziala samo, cudo
@S-Met_pl Jeśli problem pojawia się niezależnie od przeglądarki, prześlij zrzut ekranu z widokiem zakładki, o której piszesz.