anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

lechtom06
#7 Wielbiciel#

Witam, sprzedałem przedmiot na Allegro Lokalnie, kupujący wybrał odbiór osobisty i została mi naliczona prowizja. Klient przez ponad 3 tygodnie ciągle przekładał termin odbioru, aż w końcu przestał odpisywać i co za tym idzie, nie odebrał paczki, ani za nią nie zapłacił. W jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot prowizji za tą transakcje? (Jeśli ma to jakieś znaczenie to kontaktowałem się z klientem tylko poprzez wiadomości na Allegro Lokalnie, więc jest dowód, że kupujący faktycznie nie zapłacił za przedmiot)

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lechtom06 W sprawie zwrotu naliczonych opłat napisz tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów