Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak szybko i skutecznie reklamować Allegro MiniPrzesyłka.
Problem zgłasza kupujący. Na stronie przesyłki jest informacja że przesyłka jest odebrana a kupujący zgłasza że jej nie otrzymał.
Jak szybko i skutecznie zgłaszać reklamację?
Kto odpowiada za zagubienie przesyłki ?
Może potrzebne jest rozbudowanie informacji o opcje.
1. Przesyła w skrzynce.
2. Przesyłka do odbioru na Poczcie.
numer nadania 00659007730596444089 na stronie poczty jest informacja o odebraniu przesyłki
@BURZYNSKID Możesz to zrobić na dwa sposoby:
1) Napisz do nas przez formularz, a doradca złoży reklamację w Twoim imieniu,
2) Skorzystaj z formularza na stronie przewoźnika. Nie zapomnij dołączyć pełnomocnictwa, które jest do pobrania w zakładce "zamówienia".