anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro MiniPrzesyłka na stronie odebrana, klient zgłasza brak dostawy.

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Jak szybko i skutecznie reklamować Allegro MiniPrzesyłka.

Problem zgłasza kupujący. Na stronie przesyłki jest informacja że przesyłka jest odebrana a kupujący zgłasza że jej nie otrzymał.

Jak szybko i skutecznie zgłaszać reklamację?

Kto odpowiada za zagubienie przesyłki ?

 

Może potrzebne jest rozbudowanie informacji o opcje.

1. Przesyła w skrzynce.

2. Przesyłka do odbioru na Poczcie.

numer nadania 00659007730596444089 na stronie poczty jest informacja o odebraniu przesyłki

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1) Napisz do nas przez formularz, a doradca złoży reklamację w Twoim imieniu,

2) Skorzystaj z formularza na stronie przewoźnika. Nie zapomnij dołączyć pełnomocnictwa, które jest do pobrania w zakładce "zamówienia". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów