Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiele razy było poruszane wątek udzielania odpowiedzi nawet nie potrzebnych przez pracowników allegro w trwających dyskusjach - mój przypadek pokazuje do czego może doprowadzić mała pomyłka - klient chciał dokonać zwrotu - utworzył dyskusję - odesłał produkt - dokonałem zwrotu - i tu się zaczyna problem - pracownik allegro dopisał:
"Dobra wiadomość - sprzedający zwrócił wpłatę w kwocie 38,99 zł. Pieniądze w ciągu 2-3 dni roboczych trafią na rachunek, z którego kupujący wykonał przelew lub na rachunek karty, którą opłacił zamówienie."
problem w tym że kwota zwrotu była 48,99zł - rozumiem ludzki błąd - ale prawdopodobnie spowodował reakcję kupującego w postaci negatywa i 1/5 za wszystkie możliwe aspekty oceny. Pomyślał że zwróciłem bez kosztów wysyłki lub coś podobnego - przykro mi tym bardziej że to jedyny negatyw na tym koncie - w dodatku bardziej przyczyniło się do niego allegro niż ja sam (odp. allegro że nie mogą ingerować bo nie znają korespondencji - podczas gdy cała prowadzona była w krótkiej dyskusji)
@KOMIS_GSM_POZNAN Do tego właśnie prowadzą dyskusje, z których wg niektórych osób należy korzystać zawsze, a nie tylko wtedy, gdy jest to naprawdę konieczne.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@msniezek przeczytaj.....
@KOMIS_GSM_POZNAN ale skoro pracownik się włączył to nie przebiegło to gładko 🙂 I myślę że nie za pomyłkę w mailu dostaliście po gwiazdkach 😄
uwierz mi że jestem z tych ludzi którzy dla "świętego" spokoju zawsze przyznają rację klientowi czy allegro - tak było także w tym przypadku - poniżej cała dyskusja, z wypowiedzią allegro to 3 odpowiedzi raptem:
"Client:769xxxx 12 listopada 2020 19:51
To nie pracownik allegro dopisał tylko bot i to nie jest błąd ponieważ allegro zwróciło wpłatę w kwocie 38,99 odliczając pewne 10zł za zakup na kupon, monety.
być może faktycznie jakiś kupon - nie pomyślałem, jednak co zapada klientowi w pamięci to niepełna kwota zwrotu - większość osób nie śledzi później dokładnie kwot na rachunków.
niemniej po zapytaniu do allegro także nie wskazali że to kupon itp - a jedynie że spróbują "nakłonić" kupującego do wyjaśnienia sytuacji.
Ostatnio po zwrocie 99zł kupujący otrzymał 69zł,od razy wkleiłem w dyskusja skan maila o zwrocie 99zł i wysłałem zapominalskiego kupującego do kontaktu z allegro.
@krzeselkowo_pl potwierdzam, wpis w dyskusji dotyczący zwrotu jest automatyczny - i najprawdopodobniej kupująca skorzystała przy zakupie z bonu za monety, dlatego realny zwrot gotówki jest niższy niż całość wpłaty (monety czy też kupon wrócą na jej konto).
Z drugiej strony nie wiem, skąd wniosek, że to właśnie jest przyczyną komentarza. Nie ma on żadnego opisu tekstowego, a dyskusja dotyczyła wady produktu (który z jej powodu został odesłany). Zawsze najłatwiej jest zrzucić winę z siebie na kogoś innego, ale w tym przypadku jest to co najmniej przedwczesne, a prawdopodobnie zwyczajnie błędne.
być może faktycznie wniosek za szybko się nasunął sugerując się niższą kwota - nie pomyślałem tak jak wspomniałem o kuponach a ocena nie posiadała żadnej treści, brak jakiegokolwiek kontaktu z tym kupującym po wystawieniu oceny i mi się złożyło w całość. Faktycznie być może niezadowolenie z produktu było jedynym powodem takiej oceny.