anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błednie wygenerowana etykieta InPost

medplus-com-pl
#8 Zapaleniec#

Jestem Sprzedającym i chcę wysłać przez InPost zamówiony przez klienta towar. Etykieta InPost została pomyłkowo błędnie wygenerowana, tzn. jest jednakowy adres nadawcy i odbiorcy (czyli tak, jakbym nadawał przesyłę sam do siebie). W InPost nie mogą mi zmienić adresu odbiorcy, proponują wygenerować nowe nadanie (płatne w/g cennika) i zwrócić się do Allegro z tym tematem. Zamawiający na Allegro skorzystał ze SMART, a więc koszt błędnie wygenerowanej przesyłki wynosił 0 zł.  Nowej, płatnej  etykiety wygenerować nie mogę, gdyż adres e-mail odbiorcy wskazuje na zamówienie z Allegro i InPost uniemożliwia mi stworzenie nowej przesyłki. Proszę o podpowiedź co powinienem zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medplus-com-pl Czy to transakcja z Allegro Lokalnie czy Allegro.pl? Podaj proszę numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

medplus-com-pl
#8 Zapaleniec#

Dzxień dobry, bardzo dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą. Nie jest to transakcja z Allegro Lokalnie. Nr zamówienia: d4e85160-724c-11ee-86fc-8313c307da71

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medplus-com-pl Usunąć błędnie utworzoną etykietę mogę jedynie na Allegro Lokalnie. Na Allegro.pl konieczne będzie wygenerowanie nowej etykiety i opłacenie jej. Następnie będziesz mógł  złożyć wniosek o zwrot kosztów niewykorzystanej etykiety na stronie InPost.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@nat_not nie może ponieważ pierwsza była darmowa (smart)

oznacz moderatorów

medplus-com-pl
#8 Zapaleniec#

Rzeczywiście pierwsza, błędna przesyłka była za darmowa  Smart. Wygenerowanie nowej etykiety wymaga podanie adresu e-mail odbiorcy. Jeśli podam adres e-mail z Allegro to InPost odsyła mnie z powrotem na Allegro i nie mogę wygenerować nowej, opłaconej etykiety. Zadzwoniłem do odbiorcy i poprosiłem o adres e-mail. Podał mi, lecz był nieufny.

oznacz moderatorów