anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezwartościowe zdanie supportu Allegro, ostrzeżenie pomimo wcześniejszej akceptacji.

WeebAll_pl
#11 Animator#

Czy to jakaś nowa zmiana że deklaracje supportu są kompletnie nie istotne i mogą celowo wprowadzać w błąd co skutkuje pózniej oceną innej osoby z supportu ostrzeżeniem ? 

Po zmianie szablonu aukcji wystosowałem wiadomość do supportu o weryfikacje czy wszystko pasuje na tej aukcji, i otrzymałem taką wiadomość:

Zrzut ekranu 2024-04-10 o 22.25.11.png

po czym po paru dniach dostaje informacje o ostrzeżeniu i w wiadomości konkluzja jest taka że Allegro może celowo wprowadzać w błąd, a póżniej karać za swoje błędy...

Zrzut ekranu 2024-04-10 o 22.26.26.png

 

Wychodzi na to że zdanie supportu jest h... warte.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

RED
#21 Demiurg#

typowy bełkot allegro

od kiedy sprzedawca ma odpowiadać jak działa allegro?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WeebAll_pl Najlepiej, żebyś wyjaśnił tę sprawę bezpośrednio w odpowiedzi na wcześniej prowadzoną korespondencję. Nie sądzę, żeby konsultant celowo wprowadził Cię w błąd. Proszę, żebyś nie zakładał jego złej woli. Każdy z nas czasem popełnia błędy i jest to najprawdopodobniej właśnie ten przypadek. Jednak - ponownie - zalecam wyjaśnienie tej sprawy bezpośrednio w korespondencji, w której otrzymałeś wcześniejszą odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WeebAll_pl
#11 Animator#

@nat_not Próby były do późnych godzin wieczornych... Oczywiście za błąd Allegro ja aktualnie jestem rozliczany zabraniem mi SS... wiec jak mam nie zakładać złej woli ? W takiej sytuacji powinienem zostać przeproszony, a ostrzeżenie zdjęte w momencie skorygowania oferty pomimo faktu że w/g Allegro była zgodna.

 

Zrzut ekranu 2024-04-11 o 09.58.25.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WeebAll_pl Propozycję rozwiązania problemu przedstaw osobie, która informowała Cię o usunięciu oferty.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WeebAll_pl
#11 Animator#

Taka jest z wami rozmowa...

Zrzut ekranu 2024-04-11 o 10.44.58.png

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Proszę o informacje jak można przekierować rozmowę z supportem aby trafiła do odpowiedniej osoby bo to za każdym razem ktos inny odpowiada nie czytając co wcześniej znajduje się w korespondencji. Myslę, że taka informacja przydała by się wielu sprzedawcom.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FishBeat Można poprosić o to w korespondencji. 

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Acha, czyli jak rozumiem wystarczy dopisać coś mniej więcej takiego: "Ps. proszę aby ta wiadomość trafiła do konsultanta xxx xxx" i ona wtedy do niego trafi na 100%?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FishBeat Nie. Jeśli uważasz, że odpowiedź jest nieprawidłowa, to możesz złożyć reklamację obsługową. Wtedy tę sprawę rozpatrzy inna osoba. 

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

W takim wypadku zupełnie nie rozumiem tej wypowiedzi:

@WeebAll_pl Propozycję rozwiązania problemu przedstaw osobie, która informowała Cię o usunięciu oferty.

To w takim razie jak sprzedawca ma przedstawić propozycję osobie która informowała go o usunięciu oferty jeżeli nie może do niej bezpośrednio napisać, a jak złoży reklamację to i tak rozpatrzy ją ktoś inny?

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@FishBeat " czyli jak rozumiem wystarczy dopisać coś mniej więcej takiego: "Ps. proszę aby ta wiadomość trafiła do konsultanta xxx xxx" i ona wtedy do niego trafi na 100%?

Nie licz na to. Jak zwykle oleją użytkownika.

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@ko_alka "Można poprosić o to w korespondencji. "

Prosić można. A na spełnienie prośby można czekać jak na Godota. Wielokrotnie prosiłem konsultantów o czytanie wpisów w dyskusji. Niestety regułą jest że mają to w đüpíë.

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@FishBeat " za każdym razem ktos inny odpowiada nie czytając co wcześniej znajduje się w korespondencji.

To powszechna praktyka. Konsultantom się nie chce czytać, mają w đüpíë użytkowników. Pracują na odwal się i nie ponoszą za to żadnej odpowiedzialności. Zapewne allegro płaci tak nędznie, że przyjmują byle kogo bez żadnych wymagań, a potem boją się mu zwrócić uwagę że się øpíërđälä żeby roboty nie rzucił i żeby nie musieli szukać kolejnego naiwnego za najniższą możliwą stawkę.

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Przecież to jest jakiś dramat, traktujecie sprzedawców już poniżej wszelkiej krytyki. Wasz błąd, ukarany sprzedawca. 

Szkoda, że sami nie potraficie, nawet na głupie zgłoszenie o niedziałającym puncie Allegro one  odpowiedzieć w ciągu 24h. Dopiero ponowna prośba na czacie dała jakiś efekt. Sprzedawca miałby już ujemne punkty. Przepraszacie i wg was sprawa zakończona, szkoda, że my nie możemy w ten sposób załatwiać spraw z klientami. 

oznacz moderatorów

KONIGINpl
#9 Pomysłodawca#

Każdy może popełnić błąd...tylko nie sprzedawcy

Czy konsultant otrzyma -100 punktów do jakości obsługi i co za tym idzie mniejsze wpływy z wykonywanej pracy?🤔

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@WeebAll_pl 

Wygląda na to że usiłujesz  dokonać jakiejś dziwnej manipulacji, wprowadzasz nas, czytających w błąd.

Cytat:  "Po zmianie szablonu aukcji wystosowałem wiadomość do supportu o weryfikacje..."

Wygląda na to że ostrzeżenie jednak nie było całkiem nieuzasadnione, szablon  zmieniałeś ot tak sobie,  bo nie miałeś co robić, czy w wyniku interwencji Allegro?

Poza tym zamieszczone obrazki sugerują że przynajmniej pierwszy obrazek dotyczy czasów zamierzchłych gdy jeszcze Allegro  miało  logo w barwach ukraińskich.

Wypadało by przynajmniej daty przy obrazkach umieścić, bo tak jak teraz widać to się to kupy nie trzyma.

Ja wiem i często to słyszę że komunikacja z supportem Allegro jest trudna, ale przynajmniej  ty nie przeginaj...

oznacz moderatorów

WeebAll_pl
#11 Animator#

@br. mi się wydaje że że oskarżasz mnie o coś o czym nie masz pojęcia i oczekuje Twoich przeprosin...

Szablon zmieniłem bo dostałem ostrzeżenie że nie mogę umieścić logo producenta materiału z jakiego są wykonywane przedmioty, po zmianie szablonu Allegro miało potwierdzić prawidłowość żeby nie było już żadnych niedomówień względem Allegro....

Jeśli tydzień wcześniej to dla Ciebie zamierzchłe czasy i bazujesz na czyjeś stopce to nie wiem co odpisać, sugeruje napisać do Allegro, tutaj masz datę żebyś przekierował swoje emocje na Allegro nie na mnie...

Zrzut ekranu 2024-04-12 o 07.35.52.png

wiec jak sam widzisz gadasz głupoty bo wszystko się trzyma logiki, a jedynym problemem jest tu samo Allegro co nie respektuje swojego zdania...

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@WeebAll_pl   Dziękuję, jest widoczna data,  teraz to ma sens.  Pan  Jarosław  z Działu Bezpieczeństwa  jest tak zapracowany że do tej pory nie miał czasu zmienić loga  do korespondencji. Jemu wolno używać nieprawidłowego  szablonu, tobie nie.  Pewnie nawet upomnienia za to  nie dostanie.

Chciałbym tylko zwrócić ci uwagę że nie piszę głupot, tylko opisuję stan faktyczny, taki stan jaki przedstawiłeś, odniosłem się do tego co sam  pokazałeś.

Ale dziękuję za sprostowanie.

oznacz moderatorów

WeebAll_pl
#11 Animator#

@br. Rozumiem że na przeprosiny za oskarżanie o manipulowanie i wprowadzanie w błąd nie mam co liczyć od Ciebie ?

oznacz moderatorów