anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wystawienia oceny na produkcie

mysen_pl
#7 Wielbiciel#

Od długiego czasu nie dostajemy kompletnie żadnych ocen na naszych produktach i nie wiemy czym to może być spowodowane, jeśli mógłby ktoś nam pomóc, to bylibyśmy bardzo wdzięczni.

Poniżej na dowód wiadomość ostatnio od naszej klientki: "Dzień dobry, chciałabym wystawić ocenę łóżka, ale cały czas widnieje ,w dostawie,. Rzadko wystawiam opinie, ale to łóżko to najlepszy zakup z całego remontu. Bardzo wygodne i wykonane z wysoką starannością. Dziękuję." @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mysen_pl Klienci mogą wystawić opinię o produkcie, kiedy przesyłka jest oznaczona w systemie jako doręczona. Najprawdopodobniej właśnie to jest przyczyną problemu w zgłaszanym przypadku. W jaki sposób realizujecie dostawy? Czy poprawnie dodajecie informacje o przesyłce do zamówień?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mysen_pl
#7 Wielbiciel#

Wysyłamy meble, więc mamy ustawione dostawy przez sprzedającego ( tak nam doradziła Pani na obsłudze w allegro jak dzwoniliśmy z tym tematem), również konkurencja ma tak samo ustawione i dostają oceny na produktach

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mysen_pl Czy na pewno poprawnie przekazujecie adresy mailowe klientów do przewoźnika realizujacego przesyłki? Szczegóły tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mysen_pl
#7 Wielbiciel#

W ogóle nie wklejaliśmy adresów e-mail, bo nie wiedzieliśmy, że trzeba

kurier kontaktował się z klientem poprzez telefon.
Firma transportowa, która rozwozi nam meble nie jest zintegrowana z allegro do śledzenia przesyłek, więc wystarczy, że będziemy wklejać teraz maile i będzie można wystawiać wtedy oceny na produktach ?

oznacz moderatorów

mysen_pl
#7 Wielbiciel#

@nat_not możemy prosić o wklejenie tutaj szablonu jak dokładnie powinniśmy wypełniać numery przesyłek w przypadku jak mamy ustawioną dostawę przez sprzedającego?

mysen_pl_0-1710410162603.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mysen_pl jaka dokładnie firma jest przewoźnikiem Waszych przesyłek? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mysen_pl
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

mysen_pl
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ czy w miejscu nazwa przewoźnika powinniśmy wklejać link? 

https://www.transportmebli.eu/

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mysen_pl na liście w tej kolumnie nie ma tej firmy, więc musisz wybrać opcję "inny", a następnie pojawią Ci się pola z nazwą firmy i numerem przesyłki do uzupełnienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mysen_pl tak, ta firma nie jest zintegrowana z naszymi systemami, więc musisz ręcznie uzupełniać numery przesyłek w polu, które tutaj wskazałeś. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów