anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak Wpłat od Allegro Czechy

karoolok
#7 Wielbiciel#

Witam, od listopada 2023 roku zaczęliśmy sprzedawać produkty na Allegro Czechy. Do dziś nie otrzymaliśmy żadnej wpłaty z tej sprzedaży.
Dodam, że nasze konto zostało zweryfikowane.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karoolok Czy uzupełniliście numer SWIFT rachunku w zakładce Ustawienia wypłat? Tutaj zamieściliśmy wskazówki dotyczące wypłat ze sprzedaży na rynkach zagranicznych. Sprawdź proszę czy zastosowaliście te ustawienia na swoim koncie i daj znać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

karoolok
#7 Wielbiciel#

Witam, tak - numer SWIFT rachunku jest uzupełniony w Ustawieniach wypłat.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karoolok Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@karoolok Przepraszam, że musiałeś długo czekać na odpowiedź.

Otrzymałam potwierdzenie, że 1 marca wypłata środków została zlecona. Poinformowano mnie również, że rachunek do wypłat za sprzedaż w Czechach został zweryfikowany 17 stycznia i od tego dnia był aktywny, ale 15 lutego wybrałeś wypłaty automatyczne, dlatego dopiero pierwszego dnia nowego miesiąca środki zostały przekazane na Twoje konto. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów