anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić w przypadku zaginięcia przesyłki "Allegro Kurier DPD" ?

LIGAbikes
#9 Pomysłodawca#

6.07.2023 o 16:31- klient kupuje towar i w ramach smarta wybiera dostawę "Allegro Kurier DPD"

7.07.2023 o 08:14 - tworzę etykietę korzystając z narządzi Allegro "nadaj przesyłkę"

7.07.2023 o 08:57 - przekazuję paczkę do punktu odbioru przesyłek DPD Pickup i otrzymuję pokwitowanie nadania

11.07. 2023 o 15:01 - otrzymuję, ku mojemu zaskoczeniu wiadomość o rozpoczęciu dyskusji przez klienta z powodu nie otrzymania towaru

Rozumiem klienta, miał dostać przesyłkę w ciągu 2 dni roboczych  - wczoraj (10.07.2023) lub dziś (11.07.2023).

Od razu sprawdziłem co się dzieje z przesyłką i okazuje się, że nie opuściła punktu DPD Pickup. Z tego punktu korzystam codziennie, zostawiam przesyłki rano i są odbierane w południe. Kurier od momentu zostawienia prze ze mnie paczki był już tam trzykrotnie i nie zabrał paczki. Zakładam, że przesyłka zaginęła.

Co robić?

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@LIGAbikes Cześć 🙂 W tym przypadku możesz złożyć reklamację. Napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt albo bezpośrednio do DPD (tylko wtedy będziesz musiał pobrać pełnomocnictwo z zakładki Ustawienia dostawy). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LIGAbikes
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za odpowiedź.

A co z klientem? Nie utrzymał towaru i rozpoczął dyskusję. Co robić w tej sprawie? Klient ma czekać na rozpatrzenie reklamacji?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@LIGAbikes Możesz poprosić go o cierpliwość lub zwrócić pieniądze i poczekać na odpowiedź reklamacyjną od DPD.

A czy próbowałeś kontaktować się z DPD i ustalić, co dzieje się z paczką? Być może jest to jakieś opóźnienie i paczka dotrze do klienta. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LIGAbikes
#9 Pomysłodawca#

Próbowałem, DPD rozmawia się i pisze tylko z botami. DPD nie przewiduje sytuacji, w której kurier nie odbiera lub nie otrzymuje przesyłki z punktu DPD PIckup. Nie ma takiego tematu do wyboru. Nie miałem więcej cierpliwości by drążyć temat i tak zajęło mi to 30 min, bez efektu.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

A zwyczajnie spytałeś w punkcie? Może coś się stało i zwyczajnie sobie leży np błąd z etykietą i jak nie mógł jej odklikać to zostawił...

oznacz moderatorów

LIGAbikes
#9 Pomysłodawca#

Jeszcze nie pytałem. Jestem u nich codziennie rano. Jutro zapytam. Znają mnie tam i znają moje paczki, ja ich znam. Wczoraj i dziś rano nic mi nie zgłaszali, dlatego zakładam, że przesyłka zaginęła. Nie zmienia to faktu, że przesyłka miała być odebrana w piątek, dostarczona wczoraj lub dziś a tak się nie stało. Klient nie ma towaru, za który zapłacił i nie interesuje go czy ja "zwyczajnie spytam w punkcie" i czy przesyłka "zwyczajnie sobie gdzieś leży".

oznacz moderatorów