Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok, Klient licytował do ostatniego oddechu 😉 Aukcje wygrał...i pewnie poszedł spać ( typowy problem aukcji kończących sie w % weekend) . Grzecznie poczekałem pare dni. Potem napisałem maila szyfrowanego przez allegro, tajne przez poufne 😉 Odpisał że zapłaci w następny weekend jak do domu wróci. Weekend sie kończy, ja wpłaty nie mam. Wrzuciłem na Allegro sprawę o rabat transakcyjny. Został mi przyznany. OK. Świetnie...
I teraz co dalej ? Nadal ten przedmiot mam na liście , nieopłacony ale do wysyłki . Co sie stanie jak klient jednak za niego zapłaci za tydzień czy miesiąc ?
Ja go już nie będę miał bo są numerowane, limitowane, ręcznie robione produkty.
Czemu on nie jest usunięty z mojej listy przedmiotów zakupionych ?
Czemu nie mogę usunąć tego zakupu ? Ja sie wywiązałem ?
@eightbitclone2, zgodnie z regulaminem Kupujący ma 7 dni na dokonanie wpłaty. Jeśli przekroczy ten czas, możesz wyznaczyć Kupującemu nowy, ostateczny termin do zapłaty. Po jego upłynięciu, daj proszę znać, wówczas skontaktujemy się z Kupującym w tej sprawie.
W przypadku braku reakcji ze strony Kupującego, będziesz mógł wystawić przedmiot do ponownej licytacji.
mr_oma tak ,ale czy usuniecie ocenę negatywną / bez treści / jeśli kupujacy po jakimś nie określonym bliżej czasie zdecyduje się i zapłaci , a sprzedający nie będzie miał możliwości wywiązania się . Dla eightbitclone2 przy nieco ponad 200 ocenach negatyw może mieć katastrofalne skutki , nie wspomnę o dyskusji zakończonej jako nierozwiązana . Uważam ,że allegro powinno pochylić się nad tym tematem . Sam miałem przypadki późnych płatności / REKORDZISTA 4,5 MIESIĄCA!!!!!!!!! / . Sprzedaję produkty masowe więc z realizacją problemów nie było , ale co w przypadku opisanym powyżej .
No to daje znać, prosze tę aukcje anulować. Przecież wystarczy takich 5 klientów i mnie finansowo wykończą..
@eightbitclone2, wysłaliśmy Kupującemu przypomnienie o zakupie. Mam nadzieję, że zmobilizuje go to do zapłaty.
Czy takie zasady obowiązują również na zwykłych aukcjach allegro, nie na licytacjach?
Kupujący robiąc zakup ma 7 dni na opłacenie, po tym czasie możemy anulować zamówienie?
expo-drew niby tak , ale przeczytaj co napisałem powyżej . Po 7 - miu i wiele więcej dniach klient ma możliwość sfinalizowania transakcji .
@mdrogeria Tak, to wiem. Miałam takie przypadki, anulowane zamówienia zostały opłacone po długim czasie. Chodzi mi o czas po jakim, zgodnie z regulaminem, mogę anulować nieopłacony zakup.
expo-drew jest to 7 dni , jednak klient ma możliwość zapłaty po tym terminie jak również wystawienia oceny oraz zainicjowania dyskusji i oznaczenia jej jako nierozwiązanej . Skutki w niektórych przypadkach katastrofalne 😥
@expo-drew @eightbitclone2 zasady nie zasady allegro to allegro ale zgodnie z prawem Ty ustalasz warunki, wpłata do 7 dni potem piszesz Ty maila że rozwiązujesz umowę i towar ponownie sprzedajesz, umowa rozwiązana i po sprawie 🙂
kostas11 ok zrywasz negatywa , borykasz się z dyskusją , leci jakość .Produkty powtarzalne masowo to nie problem , ostatecznie klient zaczeka 2-3 dni dłużej , ale jesli jest jeda ostatnia sztuka i więcej nie będzie bo produkcja przerwana lub produkt po lifftingu, zmieniony skład . ?