anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy allegro planuje przedłużyć czas na złożenie wniosku o zwrot prowizji ?

mikeza
#20 Guru#

W związku z przedłużeniem możliwości rozpoczęcia dyskusji do 2 lat, czy portal planuje również jakieś zmiany w kwestii wniosków o zwrot prowizji ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

WPunkt-Logo.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza Nie, nie mam informacji o takich planach w najbliższym czasie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ To chyba warto coś w tym kierunku już zacząć działać ,jak coś się robi w jedną stronę to i o drugą trzeba zadbać.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ czyli kolejny koszt do wkalkulowania w cenę towaru .

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

dokładnie, no chyba, że mamy obniżać zwrot dla klienta o kwotę prowizji, ale wtedy dopiero byłaby drama.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@mikeza ja sporo sprzedaję w preorderach, nieraz jak wpadnie jakieś opóźnienie u wydawcy to się to przeciąga do kilku miesięcy i jak mam sytuację, że klient rezygnuje po tych 45 dniach to normalnie oddaję mu kasę i piszę do allegro przez zakładkę kontakt o zwrot prowizji, tłumaczę sytuację, podsyłam korespondencję z klientem + potwierdzenie zwrotu i bez problemu zwracają

oznacz moderatorów