anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jeżeli przesyłka za pobraniem została nie odebrana i wróciła, to ona nadal jesst klienta

GIGAE_Sklep
#8 Zapaleniec#

Czy jeżeli przesyłka za pobraniem została nie odebrana i wróciła, to ona nadal jest klienta, czy mojej firmy?

Bo tutaj nie mogę zwrócić środki i mieć to gdzieś i odsprzedać. Ten klient jest z Czech.

Pytanie, co mam teraz z tym towarem zrobić?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GIGAE_Sklep czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z kupującym? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

GIGAE_Sklep
#8 Zapaleniec#

Nie, a kiedy się skontaktuję to jakie może być rozwiązanie? To on musi anulować zakup? Czy po prostu powie, że już nie chcę tego towaru?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@GIGAE_Sklep  Skoro klient nie zapłacił to transakcja nie została zakończona i przesyłka jest twoja.  Co najwyżej możesz  klientowi wysłać wezwanie do zapłaty z tytułu poniesionych przez ciebie kosztów, ale dochodzenie tego zwrotu będzie trudne i chyba mało sensowne.

Traktowanie przedmiotu jako własność klienta do niczego nie prowadzi bo nie dość że poniosłeś  koszty to jeszcze zablokujesz sobie  możliwość sprzedaży przedmiotu

oznacz moderatorów

GIGAE_Sklep
#8 Zapaleniec#

Czyli po prostu ten towar jest mój i nie ma o co się martwić? Już napisałem do klienta ale nie odisuje

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@GIGAE_Sklep skoro klient zawarł ważną umowę to towar jest jego własnością 😉 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@GIGAE_Sklep kupujący nie dopełnił warunków umowy i jako sprzedający masz kilka praw dochodzenia roszczeń. Możesz m.in. w wiadomości do niego wyznaczyć termin na odebranie i zapłatę za towar, a w razie jego upływu uznać, że odstąpił od umowy. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

GIGAE_Sklep
#8 Zapaleniec#

Właśnie tak zrobię, dzięki

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@GIGAE_Sklep jak już chcesz takie wezwanie prokurować to tam musisz wezwać kupującego do zapłaty za towar oraz za poniesione przez ciebie koszty powrotu i wysyłki 1 raz i to pod groźbą anulowania umowy z terminem a nie sam se anulujesz jak się nie odezwie ma mieć wyznaczone konkretne terminy i sankcje

oznacz moderatorów