Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
@anka_83 Zarówno PayU jak i Przelewy24 są opcją tylko dla sprzedających. Jeśli nic nie sprzedajesz, nie musisz niczego aktywować i nigdzie podawać swojego numeru konta.
Nie musisz więc kończyć żadnej aktywacji. Przy zakupach wybierasz tylko swój bank i płacisz. Numer konta zawsze będzie właściwy.
Jeśli już rozpoczęłaś aktywację wypłat przez Przelewy24, możesz (nie musisz) ją dokończyć, robi się to tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jakie-dokumenty-przeslac-aby...
Jak chciałam dokonać zakupu na allegro, to nie przechodziło mi nic przez PayU i zorientowałam się, że mam starty numer konta bankowego, poszukałam na Google jak to zmienić i wyskoczył mi formularz właśnie, gdzie trzeba było podać konto i aktywować, PayU, po czym zrobiłam tak, PayU zostało aktywowane, a zapłaty dalej nie szło zrobić, nie przechodziło i zrobiłam za pomocą karty płatniczej.
@anka_83 Przy zakupach niczego nie musisz aktywować, ani PayU, ani Przelewy24. Jeśli masz problem z płatnościami, to leży on gdzie indziej.
Aktywacja służy tylko do wypłat pieniędzy po sprzedaży towarów.
Dziękuję za odpowiedź 🙂