anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wznowić żadnej oferty?

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Witam,mogę prosić o pomoc,nie potrafię wznowić żadnej aukcji,jakby coś się zawiesiło,pozdro.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Konto firmowe czy zwykłe?

oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Konto zwykłe

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Raimondo Sprawdzałeś czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki? Czy podczas próby wznowienia pojawia się jakiś komunikat?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

 Witam,przepraszam ale jestem osobą trochę wiekową:) i nie znam się na nowościach.Od dwóch dni nie mogę nic wystawić,edytować i wznawiać a nie mam zablokowanego konta.Nie pojawia się żaden komunikat,formularz wystawiania nie chce się ruszyć.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Raimondo Proszę, żebyś sprawdził czy problem wystąpi podczas korzystania z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

 Proszę wybaczyć ,mam tylko jedną przeglądarkę Firefoxa,wszystko działało więc nic nie zmieniałem.Aha,wyczyściłem ciasteczka ale nadal nie mogę nic wystawić.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Raimondo Rozumiem. W takim razie spróbuj wznowić ofertę w trybie incognito przeglądarki. 🙂 Daj znać, czy się udało. Jeśli nie, to będę potrzebowała zrzuty ekranu, na których będzie widoczny problem, a także przykładowe numery ofert. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#