Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kolejny raz mam sytuację z dostawami zwrotów widmo. W zawiązku z tym zacząłem prowadzić ewidencję ilości dostarczanych zwrotów przez Inpost. Na jakiej podstawie zwrot ma status dostarczony, mimo że paczka do nas nie trafiła. Dostawy zwrotów realizowane są przez Inpost bez żadnego potwierdzenia ze strony odbierającego. Czy mogę oczekiwać od inpostu zestawienia przy dostawie zwrotów i konieczności potwierdzenia np podpisem?
@do-pieca_pl w jaki sposób nadajesz paczki ? ... paczkomat czy kurier odbiera ?
odbiera kurier
@do-pieca_pl pytaj kuriera , to on powinien dostarczyć Ci zwrot .... przynajmniej u mnie się to tak odbywa czasem widzę ,że wcześniej sobie odklepie dostarczenie ,ale jakie to ma znaczenie .
niezgodne jest to z prawem, w jaki sposób może odklepać że dostarczył jak nie dostarczył?
Czy nie powinien mieć potwierdzenia odbioru?
@do-pieca_pl nie ma żadnych potwierdzeń, zwroty na pewno dość często giną jakieś 50% kupujących w ogóle na to nie zwraca uwagi, a ile mam pomylonych, to już idzie w kartony w tym roku.
@do-pieca_pl rozmawiaj z kurierem , mnie osobiście to nie przeszkadza , jak widzę zwrot ,,w drodze ,, to pytam przy odbiorze paczek bo czasem sobie zapomni .
@do-pieca_pl cóż kurierzy także mają swoje statystyki. Czasem po prostu zapomni przy odbiorze zostawić Ci zwrot. Wiec klepnie go jako dostarczony i przywiezie Ci za dzien, dwa , lub trzy.
My także mieliśmy takie sytaucje. Wiec grzecznie uświadomiliśmy kuriera że jedziemy na tym samym wózku tzn że także jesteśmy rozliczani z szybkości zwortu środków od momentu dostarczenia paczki. Oczywiście nie krzyczeliśmy lecz po prostu grzecznie porozmawialiśmy. Od tamtej pory takie sytuacje sa naprawde sporadyczne.
Kurierzy nie maja swiadomości że ich "odhaczenia" przesyki ma wpływ np na pozycjonowanie ofert sprzedawcy - poprzez jakośc sprzedaży.
Po prostu trzeba porozmawiac i tyle
@mdrogeria napisał(a):
@do-pieca_pl pytaj kuriera , to on powinien dostarczyć Ci zwrot .... przynajmniej u mnie się to tak odbywa czasem widzę ,że wcześniej sobie odklepie dostarczenie ,ale jakie to ma znaczenie .
w ogóle nie ma znaczenia, ważne, że przesyłki są oznaczone jako doręczone i nie ważne, że są u mnie a nie u Ciebie - to nie ma żadnego znaczenia.
Problem zaczyna być uciążliwy dopiero przy dużej skali zwrotów - jak masz ich 150 w tygodniu a 5 jest u kogoś innego 🤣
@sl-aw-ek tak , zwrotów mam bardzo mało ,a problem przez Ciebie opisany nie jest mi znany .
@mdrogeria widząc kategorie domyślam się, że jeżeli nie pakujesz byle czego to trudno mieć za dużo zwrotów, chociaż ostatnio dotarła do mnie paczka z szamponami, żelami etc.
Natomiast samo gubienie zwrotów w InPost przy nadaniach bez etykiety to temat rzeka i jest to zjawisko powszechne - często z winy samych kupujących.
I w takiej sytuacji gdy nie otrzymałem paczki, która ma status dostarczona 16 lutego mam zwrócić środki kupującemu. Zwrotów nie ma dużo, ale nie jestem instytucją charytatywną która będzie ponosić koszty, a inpost będzie leciał w kamyczki
@do-pieca_pl reklamacja - na 90% odrzucą ale innego wyjścia nie ma. Ewentualnie możesz teoretycznie nie oddać pieniędzy ale ...
Gdybyś np dostał odpowiedź, że jeżeli jest status doręczona to paczka jest doręczona to mam odpowiedź na reklamację która mówi coś dokładnie odwrotnego i ten status nie ma nic wspólnego z fizycznym doręczeniem przesyłki - chyba na 5 czy 10 różnych reklamacji 😉
Już miałem taką sytuację i od tamtej pory po dostawie zwrotów przesyłam wiadomość do kuriera z datą i ilościom zwrotów które dostarczył. Na 16 lutego mam zero zwrotów. Na 17 lutego gdzie kurier twierdzi że wtedy dostarczył mam 2 zwroty, lecz od innych kupujących z innymi nr przesyłek. Od teraz robię zestawienie, gdzie kurier będzie wpisywał ilość i numery paczek oraz podpis kuriera