anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD Smart nie odbiera paczek

autolux007
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam problem z allegro smart DPD.
Nie odbierają od nas od dwóch dni przesyłek.Dpd mamy włączone do wysyłki ponieważ allegro zażyczyło sobie kilka firm do wyboru dla klientów.Inpost oraz UPS działa ok, a z DPD sa wiecznie problemy i opóźnienia.Finalnie to ja sie musze tłumaczyc klientowi.Czy macie jaki pomysł jak ustawić smarta żeby wykluczyć DPD ?Pozdrawiam

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@autolux007 Czy kontaktowałeś się bezpośrednio z przewoźnikiem w sprawie braku odbioru paczek? 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

autolux007
#9 Pomysłodawca#

Nie, nie mam czasu dzwonić na infolinie  i czekać aż ktoś poinformuje mnie że przyjeli zgłoszenie.To nie jest pierwsza taka sytuacja, DHL, INPOST, działa jak należy, UPS oraz DPD przyjeżdzają jak chcą.Jest to irytujące, musze mieć cały wahlarz kurierów żeby otrzymać smarta.Jak allegro zależy tak na jakości obsługi to chyba sprzedający wie lepiej który kurier przyjeżdza w odpowiednich godzinach i doręcza paczki terminowo.Teraz dostaje tylko wiadomości od kupujacych dla czego nie otrzymali paczki.Zamiast zajmować się biznesem to sie musze tłumaczyc

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not a czemu przecież to Wasza umowa, Wasz wymóg wiec rozwiążcie ten problem !

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

dpd u nas też nie odbiera przesyłek w zgłoszonych terminach

reklamacja do allegro nie pomogła - otrzymaliśmy odpowiedź , że dpd nie możliwości technicznych odbioru od nas przesyłek w terminie (centrum Szczecina)

tak to wygląda

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@RED Centrum Warszawy - infolinia DPD poinformowała że nie ma kurierów i jak ktoś chce mieć nadane paczki to niech je przywiezie do nich na magazyn....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash na normalnej platformie czy sklepie internetowym, wygaszam kuriera na czas problemów i po sprawie a na allegro masz mieć 100 przewoźników i radź se sam 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@RED @kostas11 @autolux007 to jest **** jakiś dramat ! Kurier DPD nie dostarczył przesyłki do punktu ( Żabka ) bo : Nie przekazana do punktu Pickup - Punkt zamknięty. Ta Żabka jest otwarta 6:00-23:00 a Pani stwierdziła, że kuriera nie widziała już od kilku dni !!!

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash dlatego rękami i nogami się bronię przed niektórymi kurierami, nawet kosztem spadku sprzedaży bo i tak przy tak małej po kilku negatywach padnie sprzedaż na jedno wychodzi, według mnie jest to celowe działanie likwidujące wszystkie małe firmy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@autolux007 myślisz że allegro to obchodzi, masz dodać ful przewoźników a potem walcz sam 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

autolux007
#9 Pomysłodawca#

Ustawione mam aktualnie DHL, INPOST oraz musiałem coś dodać żeby spełnić wymogi wybrałem UPS.Czy z Państwa doświadczenia są problemy z tą firmą?Czy do każdej paczki która jest zamówiona UPS allegro smart jest dodatkowo doliczana opłata za podjazd 4.99?Czy jest to opłata jednorazowa/dzienna?Jak z innymi dopłatami w tej firmie?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@autolux007 z UPS różnie bywa i to pewnie zależy od rejonów, za podjazd liczą dziennie za cały odbiór, bez względu ile masz paczek, najlepiej zamawiać 1x do wszystkich 🙂

a inne dopłaty masz w https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4#czesc-vi-koszty-dostawy-i-uslug-dodatkowych-allegropl zwróć uwagę że liczą za paczki powyżej 10 kg wagi rzeczywistej lub gabarytowej i robią dopłaty za opakowania inne niż karton !

________
Κώστας
oznacz moderatorów