Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Właśnie zauważyłam że jakość sprzedaży poleciała mi bo poziomu "91% sprzedawców radzi sobie lepiej od Ciebie". (Zawsze byłam tak do 20 procenta). Punkty ujemne. Sprawdzać dokładnie widzę że terminowe odpowiedzi na pytania klientów 0% !!!
Sprawdzam wsyztskie wiadomości i ostatnią miałam 9 lipca (odpisałam w w kilka minut) a wcześniej nie miałam żadnej innej w ciągu ostatnich 30dni. Z czego to może wynikać??? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie?
@barwyflory_pl Cześć 🙂 Jasne, że pomożemy. Jakość Twojej sprzedaży obniżył brak odpowiedzi na pytanie Kupującego z 9 lipca (godzina 17:35). Sprawdź proszę, czy rzeczywiście udzieliłeś Kupującemu odpowiedzi na to pytanie.
W panelu Jakość mojej sprzedaży (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy) przy mierze "Terminowe odpowiedzi na pytania Klientów" znajdziesz opcję Zobacz zestawienie. Gdy klikniesz w ten przycisk, wygenerujesz i pobierzesz raport. Właśnie w nim samodzielnie możesz znaleźć dane, na podstawie których liczone są punkty inne przydatne informacje.
@ko_alka odpowiedziałam w ciągu minuty bo akurat ta wiadomość mi w aplikacji się od razu pojawila. Poniżej wrzucam screen
@barwyflory_pl Bardzo dziękuję za zrzut ekranu. Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@ko_alka dzięki wielkie 🙂 mam nadzieję że się sprawa wyjaśni, bo niezbyt korzystna jest ta sytuacja dla mojego konta i nie wyobrażam sobie być ma tym poziomie procentowym z jakością przez cały miesiąc 🙂
@ko_alka na zrzucie widać, że pole z wysłaną wiadomością ma kolor jasny to oznaczą, że ta wiadomość sprawdzana jest przez system Allegro pod kontem użycia dozwolonych słów. być może wystawił jakiś błąd ze sprawdzeniem wiadomości, może to także świadczyć o tym że wiadomość nie została wysłana np przez problem z połączeniem internetowy @barwyflory_pl .
Ale mi się post udał... niczym analfabetka 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@cd-keye_pl Nie przejmuj się tym. 🙂 Dziękuję za cenną uwagę - sprawdzimy dlaczego wiadomość nie została zaliczona
@ko_alka ja nic niedozwolonego w tej wiadomości jaki widać nie napisałam:) powiedz realnie: jest w ogóle szansa żeby po tym sprawdzeniu allegro mogło mi tą odpowiedź "zaliczyć" tak żeby mogły mi się statystyki poprawić?
Jak teraz sprawdzam to pozycjonowanie moich ofert jest tragiczne. W sumie sezon na moje towary się jeszcze dobrze nie zaczął, ale to co w ostatnich dniach zaczęło mi się sprzedawać mimo że miałam praktycznie największą sprzedaż w porównaniu do konkurencji to znajduje się teraz na ostatnich pozycjach w wyszukiwarce. Ciężko to w ogóle znaleźć. A w sumie nie mam takich towarów przy których klienci muszą zadawać wiele pytań, więc nie widzę szybkiej szansy na poprawienie tych statystyk 😞
Ale brak odpowiedzi na jedno pytanie, aż tak bardzo obniża ranking?
Niestety tak... wystarczy jedna wiadomość, na którą nie udzielisz odpowiedzi i tracisz ranking, a nawet Super Sprzedawcę....
@barwyflory_pl
jest w ogóle szansa żeby po tym sprawdzeniu allegro mogło mi tą odpowiedź "zaliczyć" tak żeby mogły mi się statystyki poprawić?
To zależy wyłącznie od tego czy ktoś będzie miał odwagę potwierdzić błąd po stronie Allegro.
Alternatywnie: będzie tylko pocieszanie, że już po 30 dniach wyjdziesz "na prostą".
Musisz mieć 99% odpowiedzi w terminie więc jak masz mało wiadomości to 1 nieodpowiedziana w terminie zabija jakość sprzedaży.
@ko_alka czy coś już może wiadomo w tej sprawie? jak widać na screenie nie napisałam nic co powinno spowodować zablokowanie wysyłania wiadomości, dlatego jeśli to możliwe to chciałabym żeby ta sytuacja nie była liczona do jakości sprzedaży 🙂
@barwyflory_pl Pamiętam o Twojej sprawie i ale jeszcze czekam na weryfikację. Proszę Cię o cierpliwość i przepraszam, że tyle to trwa.
@barwyflory_pl Wracam z odpowiedzią ale niestety nie mam dobrych informacji. 😞 Konsultowałam to dwukrotnie z ekspertami i niestety nie ma możliwości wykluczenia tej wiadomości z Jakości, ponieważ nie widzimy jej nigdzie w systemie.
Prawdopodobnie wiadomość nie została wysłana ze względu na problemy z łączem internetowym, niestety nie mam do tego wglądu. Powód powinien wyświetlić Ci się w Centrum Wiadomości.
@ko_alka Moim skromnym zdaniem problem ewidentnie leżał w systemie, a nie po stronie sprzedającej.Wiadmość wskoczyła w okno odpowiedzi ale z jakiegoś powodu nie została zatwierdzona przez system.Może Wasz bot już całkiem sfiksował.Macie zrzut ekranu i na tej podstawie powinniście poprawić statystyki @barwyflory_pl .Jako sprzedający nie możemy płacić za błędy sytemu za który Wy jesteście odpowiedzialni.
@ko_alka nie ze względu na łącze (bo nawet jak jest chwilowy brak Internetu to po uzyskaniu łączą powinno wysłać) ale przez Waszego bota. Teraz nawet zauważyłam że ten bot dość że się dowalił do poprawnej odpowiedzi to jeszcze potraktował mnie jako kupującego (sugerując że wszystkiego o dostawie dowiem się w odpowiednim miejscu), a nie sprzedającego. To przecież ewidentny błąd systemu. Nie wiem w jaki jeszcze sposób mam to udowodnic ? Podsyłam Sceena z tym botem. Proszę skonsultuj to ponownie w miarę możliwości szybko bo mam trzeci dzień fatalne statystyki nie z mojej winy i chciałabym się móc już coś "odkuć" przez weekend. Z góry dzięki:)
@barwyflory_pl Przesłałam tę sprawę do ponownej weryfikacji i przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, ale decyzja pozostała bez zmian - zgodnie z procedurami nie ma możliwości wykluczenia tej wiadomości z Jakości. Przykro mi 😞
@ko_alka no pięknie... różne sporne sytuacje czytałam tutaj na forum, może jestem nieobiektywna, bo sprawa dotyczy mnie, ale żeby w tak jasnej sytuacji allegro nie potrafiło się przyznać do błędu własnego systemu to chyba tutaj nie czytałam. Daje screena na ktorym ewidentnie widać, że wiadomość napisałam. Bot ją błędnie zablokował, a tracę na tym tylko i wyłącznie ja... masakra