Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To gdzie mogę pobrać dowód tego zwrotu, aby przesłać kupującemu? Kupujący jedynie anulował ofertę,bo zrezygnował zaraz po zakupie.
Jak zwróciłeś przez Allegro to dowód jest na Allegro a jak na konto to masz go Ty. Jakiego zakupu dotyczył zwrot i dlaczego chcesz go przesłać kupującemu?https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty-wplat#!/refunds-list/
LEW433, jak Ty to sprytnie wszystko wyszukujesz. Ja się momentami gubię w tym wszystkim. Dzięki za ten link, bo przydał mi się ponownie.
@Ahoj-GSM Jeśli zwróciłeś kupującemu środki przez Allegro Finanse, to klient otrzymuje potwierdzenie zwrotu bezpośrednio na adres mejlowy powiązany z kontem Allegro.
Jeśli nie może go zlokalizować, to daj znać, prześlemy klientowi potwierdzenie przelewu (tylko podaj numer zamówienia). 🙂
To jest numer zamówienia? 21c78cc7-3685-11ee-8302-5b690f495c1b
@Ahoj-GSM Nie, to jest numer płatności, ale dzięki niemu udało mi się zlokalizować zamówienie.
Zwrot został prawidłowo zlecony 9 sierpnia. Widzę, że klient opłacił zamówienie za pomocą Google Pay. Możesz przekazać kupującemu, że zwrot znajdzie na karcie podpiętej do usługi, a jeśli nie może go zlokalizować, powinien skontaktować się z wydawcą swojej karty (lub niech napisze bezpośrednio do nas, pomożemy wyjaśnić sytuację).
Dziękuję. A wyśle też Pani tam maila, bo już napisałem kupującemu, że Allegro potwierdzi zwrot pieniędzy.
@Ahoj-GSM Oczywiście, nie ma problemu, skontaktujemy się z kupującym. 🙂