Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu przesyłki wysyłane przeze mnie są regularnie niszczone przez kurierów inpost. Zgłaszają się do mnie kupujący z reklamacjami- paczki zalane, na siłę pozginane na pół koperty usztywniane itp. Składałam kilka razy reklamację do Inposta i zostały odrzucone. Tłumaczyli jako źle zabezpieczone przesyłki. Sprzedaje na allegro od 2014 roku , zawsze zabezpieczam moje przesyłki w taki sam sposób i nigdy nie było takiego problemu. I o dziwo jak wysyłam przez innych dostawców np dpd, pocztę tego problemu nie ma. Odbieram przesyłki z całego swiata, słabiej zabezpieczone niż moje, a jednak nie są uszkodzone. Gdzie to zgłosić? Jak zgłosić skargę do allegro na inpost?
@szmaragd75 czyli wychodzi na to ,że sobie nagrabiłeś u jakiegoś kuriera ,albo w oddziale podejmującym przesyłki .
@mdrogeria Gdyby to tak działało, to do mnie nikt z InPostu by nawet nie podjechał 😎
@sl-aw-ek no to... jak to wytłumaczysz ?? w tym roku jeszcze nic się u mnie nie stało , w ubiegłym mialem 1 / słownie JEDNO / rozbicie przez Inpost , ale takiej masakry nie przeżyłaby żadna paczka , a trochę wysyłam i w kopertach .
Jestem ciekawa czym sobie nagrabiłam? Skoro nie mam z nimi bezpośredniego kontaktu? Wszystko wysyłam przez paczkomaty. Państwa komentarz jest co najmniej nie na miejscu. Z innymi firmami przewozowymi nie ma takiego problemu, a wysyłam naprawdę dużo.
Dzień dobry @szmaragd75 ,
proszę o kontakt z InPost np. przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy. W treści zgłoszenie proszę podać numery przesyłek, sygnatury reklamacji oraz opisać sytuację.
Po otrzymaniu numerów przesyłek będzie możliwe udzielenie bardziej konkretnych informacji.
Dodatkowo w kwestii reklamacji sugeruję kontakt z jej Opiekunem. Istnieje możliwość złożenia odwołania w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania informacji o wyniku reklamacji. Sposoby na odwołanie od wyniku reklamacji: - pisemnie na adres siedziby (Sekcja Odwołań: ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków), - elektronicznie, odpisując bezpośrednio osobie, która wysłała wiadomość w sprawie reklamacji. Na rozpatrzenie odwołania Dział Reklamacji ma 30 dni kalendarzowych.
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe utrudnienia.
Pisałam już reklamacje i dostałam odpowiedź, że źle zabezpieczona. Zasłaniacie się artykułami o masowej wysyłce. Wszystkie firmy przewozowe zajmują się masową wysyłką i tylko u Was takie rzeczy się zdarzają, a wysyłam od 2014 roku. Ewidentnie kurierzy nawalają. Zresztą dziś widziałam przy paczkomacie kuriera w akcji-wciskał na siłę paczkę, która miała etykietę C do skrytki B i widziałam jak rzucał do samochodu koperty, a na nie cieżkie kartony. Nic dziwnego, że takie rzeczy potem wychodzą. Kurierzy z innych firm mają skrzyneczki, w które odkładają koperty. I po problemie.