anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

inpost leci w kulki

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@InPost  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Ciekawa sytuacja z paczką, w ciągu tygodnia paczka została dostarczona do paczkomatu, odebrana, wróciła na oddział, została wydana do dostarczenia do paczkomatu i znów wróciła na oddział.

Kupujący chce mi d.pę urwać a inpost tylko przeprasza ale nie chce powiedzieć o co chodzi.

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=632438157331476027164922

Jak dostanę negatywa allegro się na mnie wypnie a inpost stwierdzi że nie ma podstaw do reklamacji bo jakiś punkt regulaminu mówi że to normalne. I tak się toczy życie sprzedawcy na allegro.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @mix-mce,

prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki. Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

używam inpostu kilkanaście lat i dziwne przypadki zawsze się zdarzały ale jak mam utrzymać status SS to pasuje żeby nie było takich potknięć

oznacz moderatorów

beatahincza
#9 Pomysłodawca#

korzystam z @InPost zawsze jak mam możliwść wybrać tą usługę , owszem czasem trafia się poślizg 1 dzień  , większych problemów nigdy nie było , uważam ,że jest to najlepsza firma .

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@InPost 
Już pisałem wczoraj, dostałem zapewnienie że paczka jest już w drodze do paczkomatu i wieczorem wróciła na oddział. Nie potrzebuję kolejnych przeprosin tylko informacji którą mogę przekazać odbiorcy który dalej czeka na paczkę.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@InPost  To bardzo ładnie że przepraszacie użytkownika, rozumiemy też że pewne dane nie muszą być upubliczniane i kontakt bezpośredni jest jak najbardziej uzasadniony.

Ale  temat został upubliczniony, wiele osób to czyta i rozwiązanie tematu powinno być podane do publicznej wiadomości tutaj na tym forum. Bo jest możliwe że popełniono jakiś błąd i nie chcielibyśmy powtarzać tego błędu.

Bardzo prosimy, nie wzorujcie się na Allegro One i nie zamiatajcie sprawy pod dywan.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ten przewoźnik nie miewał takich problemów ale oby to tylko był pojedynczy incydent.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@LEW433 parę dni wcześniej miałem paczkę która do mnie wróciła (bez żadnych adnotacji na paczce) chociaż kupujący dzwonił i sam się pytał o co chodzi bo żadnego kuriera u niego nie było a czekał na paczkę. Musiałem wysłać jeszcze raz.

inna sytuacja, kupująca dostała infromację o paczce w paczkomacie o godzinie 1 w nocy, następnego dnia paczki już w nie było bo została zwrócona (przysłała zdjęcie z tel). Znów musiałem wysłać jeszcze raz.

oznacz moderatorów