Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak i telefonicznie i wiadomości, zero odzewu
@mediagaz Cześć. 🙂 Chodzi o kontakt z pracownikiem Allegro czy sprzedającym? Możesz opisać swój problem tutaj, na Gadane. Postaramy się pomóc 🙂
Dzień dobry,
Otrzymałem od klienta dziś negatywny komentarz za transakcję z Sierpnia, klient nie odebrał z poczty przesyłki, wysyłka wzorcowa tego samego dnia wysłane, login klienta Client:47852296
próbowałem się skontaktować się z klientem telefonicznie e-mailowo bezskutecznie, czy to jest sprawiedliwe że poniosłem koszty , zwrotu przesyłki, a klient otrzymał 2 razy awizo od Poczty i sobie jej nie odebrał, po 2-óch miesiącach otrzymałem negatywny komentarz pomożesz?
@mediagaz W pierwszej kolejności spróbuj skontaktować się z kupującym i wyjaśnić tę sytuację. Pracownicy Allegro mogą ingerować w komentarze wyłącznie w sytuacjach opisanych w tym artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kiedy-mozemy-ingerowac-w-opinie-kupuja...
@ko_alka Nie czytasz dokładnie czy z niezrozumieniem.?
Przecież napisał: próbowałem się skontaktować się z klientem telefonicznie e-mailowo bezskutecznie,