anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak można się skontaktować?

mediagaz
#8 Zapaleniec#

Tak i telefonicznie i wiadomości,  zero odzewu

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mediagaz Cześć. 🙂 Chodzi o kontakt z pracownikiem Allegro czy sprzedającym? Możesz opisać swój problem tutaj, na Gadane. Postaramy się pomóc 🙂 

oznacz moderatorów

mediagaz
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 Otrzymałem od klienta dziś negatywny komentarz za transakcję z Sierpnia, klient nie odebrał z poczty przesyłki, wysyłka wzorcowa tego samego dnia wysłane, login klienta Client:47852296

próbowałem się skontaktować się z klientem telefonicznie e-mailowo bezskutecznie, czy to jest sprawiedliwe że poniosłem koszty , zwrotu przesyłki, a klient otrzymał 2 razy awizo od Poczty i sobie jej nie odebrał, po 2-óch miesiącach otrzymałem negatywny komentarz pomożesz?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mediagaz W pierwszej kolejności spróbuj skontaktować się z kupującym i wyjaśnić tę sytuację. Pracownicy Allegro mogą ingerować w komentarze wyłącznie w sytuacjach opisanych w tym artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kiedy-mozemy-ingerowac-w-opinie-kupuja... 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@ko_alka    Nie czytasz dokładnie czy z niezrozumieniem.?

Przecież napisał:   próbowałem się skontaktować się z klientem telefonicznie e-mailowo bezskutecznie, 

oznacz moderatorów