anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ograniczyć ilość zwracanych produktów przez klientów?

MAMY ROZWIĄZANIE!
b-izydor
#8 Zapaleniec#

Sprzedaję na allegro od 9 lat i obecnie to jakaś porażka zwroty są nagminne choć towar cud malina, zapakowany elegancko dodatkowo koperta bąbelkowa. A zwracają jak szmaty. Allegro uruchomiło "zapłać później " no i zaprosiło w ten sposób klientów do zabawy w przymierzalnię! Co drugi zwrot - zapłaciło za zakupy allegro! Na szczęście ze smartami przesyłki więc mniejsze koszty bo od 0,99 zł - 1,99 zł płacę jako sprzedawca. Niestety by ograniczyć zabawę klienta ze mną umieszczam notorycznych zwracaczy na "czarnej liście" . 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kostas11
#21 Demiurg#

@b-izydor takie życie, zrezygnuj ze smarta, będzie miej zwrotów 😄 lub zmień asortyment 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Zrezygnuj ze smarta ,wlicz koszt dostawy w cenę produktu i wystaw z darmową wysyłką. Jak będzie chciał odesłać to sam zapłaci za zwrot .

oznacz moderatorów
b-izydor
#8 Zapaleniec#

dobry pomysł, dziękuję

oznacz moderatorów
-orbitkownia-
#12 Orędownik#

niestety znam ten ból, darmowe zwroty to niestety koszmar, klienci kupują po kilka przedmiotów i zostawiają jeden reszta zwrot, jeśli handluje się np ciuchami z hurtowni to pikuś, ja wszystko szyję  po wpłacie, pracuję w sezonie po 12 godzin by wyrobić się z terminie który zadeklarowałam i szlak mnie trafia jak jest tyle zwrotów, a później ten towar leży i się kurzy czekając by inna osoba kupiła ten kolor w tym rozmiarze. Do tego przychodzą tak pogniecione, zapakowane często w worki na śmieci i zwinięte taśma pakową... tragedia

oznacz moderatorów