Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam w zamówieniach 2 zamówienia od tego samego klienta. Zmieszczą się w jednej paczce.
Klient jeszcze nie opłacił.
Co mam zrobić, żeby wysłać faktycznie w jednej przesyłce i żeby klient tylko za jedną przesyłkę zapłacił?
Dla własnego dobra wyślij tak jak kupujący zamówił i opłacił.
@ewam1024 Niech klient zapłaci za dwie. Wtedy wyślij wszystko w jednej paczce i włóż do niej pieniądze za jeden koszt wysyłki.
Druga opcja - niech klient anuluje zakupy, a potem kupi ponownie dwa przedmioty w jednym zamówieniu i opłaci je z jednym kosztem wysyłki.
@ewam1024 jesli kupujący jeszcze nie opłacił to najlepiej, żeby sam połączył zakupy w jedno zamówienie. Aby to zrobić powinien wejść w tą zakładkę, zaznaczyć przedmioty, które chce kupić i na dole strony na zielonej belce wybrać "zapłać".
Cóż, klient zastosował się do tej recepty.
W efekcie zobaczyłam obie rzeczy połączone w jedno zamówienie, ale jednak było tam napisane "2 przesyłki" i opłata została naliczona za dwie.
Kto i gdzie popełnił błąd?
@ewam1024 sprawdź jakie masz ustawienia w cennikach dostaw. Może masz ustawioną 1 szt. w paczce. Wtedy będzie jedno zamówienie ale 2 przesyłki.
Nie chcesz mieć problemów? - wysyłaj zgodnie z zamówieniem. Zawsze będziesz mieć po swojej stronie stanowisko serwisu Allegro.
Chcesz mieć nadmiar roboty, problemy transakcyjne - to kombinuj i wysyłaj jak chcesz.