anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak reklamować produkt, skoro klient nie chce przesłać formularza reklamacyjnego

Kasiek_Banderas
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, 28 kwietnia 2023 roku zakupiłam fotel https://allegro.pl/oferta/fotel-biurowy-z-mikrosiatka-praga-jasnoszary-13626955257?navCategoryId=251...

Fotel niestety nie daje się używać, z uwagi na przekrzywianie się w kierunku przodu i lewego boku. Kontaktowałam się w tej sprawie telefonicznie ze sprzedawcą, który niechętnie stwierdził, że mogę fotel reklamować. Niestety nie mam możliwości skorzystania z formularza reklamacyjnego i nie wiem, jak przeprowadzić reklamację. Klient po dwukrotnej próbie kontaktu drogą e-mailową nie odpowiada na moje zapytania. Otworzyć dyskusji nie mogę, ponieważ już po samym zakupie taką dyskusję prowadziłam. Co mam zrobić w tej sytuacji? Sprzedawca to eboni_pl, a nr aukcji to 13626955257.

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Katarzyna Głowacka

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Kasiek_Banderas przepraszam, że nie dostałaś wcześniej od nas odpowiedzi, ale nasz system uznał Twoją wiadomość za spam. Poprosiłam już nas zespół o wznowienie Twojej dyskusji z tym sprzedającym, więc poczekaj proszę jeszcze chwilę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów