anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient anulował zamowienie gotowe do wysłania.

MAMY ROZWIĄZANIE!
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Witam. Tak jak w temacie. Klient złożył wczoraj wieczorem zamówienie. Spakowalam  i zmieniłam status na "do wysłania". Dizsiaj rano przed wygenerowaniem  etykiety dostałam info że klient anulował ten zakup. Z racji mojej wcześniej zmiany statusu  jest to potraktowane jako zwrot. Czy po prostu starczy jak anuluje  zamówienie i zrobię zwrot środków? Czy nie dostanę jakiś ujemnych punktów za nieterminową  wysyłkę czy coś tego typu?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
mdrogeria
#21 Demiurg#

barwyflory_pl nie , nie dostaniesz , system odnotował anulowanie , nie wysyłaj i zwróć kasę .

Dziwne ,że dostępna była opcja anulowania po zmianie statusu , zapytamy  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@barwyflory_pl Podaj mi proszę numer tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Sorki. Źle się wyraziłam. Właśnie nie anulował tylko zrobił zwrot. O właśnie dlatego pytam czy nie jest tak że aby to poszło jako zwrot to klient pierwsze musi to dostać. Zamówienie 17985c35-4d56-11ec-8f92-616d9960925c

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

barwyflory_pl niby nic , a robi różnicę . Klient w każdej chwili może odstąpić od umowy  lepiej ,że zrobił to przed wysyłką .

Parę dni temu miałem identyczną sytuację z tym ,że była już etykieta i wysłany plik na Pocztę . Z pomocą dziewczyn z okienka udało się usunąć przesyłkę z pliku .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@barwyflory_pl Zwrot też jest odstąpieniem od umowy, jeśli klient go kliknął przed otrzymaniem towaru. Jeśli przesyłka nie została wysłana, oddaj mu całą wpłaconą kwotę. Nie, on nie musi wtedy tego odbierać i odsyłać. 

oznacz moderatorów
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Ok. Czyli rozumiem że ręcznie mam zmienić status na anulowane, zwrócić kasę i tyle? Statystyki mi nie polecą?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

barwyflory_pl tak , i wystąpić o zwrot naliczonej prowizji . U mnie nic się nie stało w statystykach .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@barwyflory_pl Dokładnie tak 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli anulował to zwróć środki, widocznie status się nie zmienił skoro mógł anulować. Wysyłka nic nie da bo nie odbierze przesyłki .😁

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@barwyflory_pl Anulowanie przez klienta to odstąpienie od umowy. Jeżeli towar nie został jeszcze wysłany, powinieneś mu oddać całą wpłatę. Żadne statusy nie mają to nic do rzeczy. Liczy się to, czy towar został wysłany, czy nie. Nie dostaniesz punktów ujemnych. 

oznacz moderatorów