anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odebrał pustą kopertę z paczkomatu

zombek88
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Wysyłam części do urządzeń gazowych , zauważyłem że któryś raz z kolei jeżeli w paczce jest część zrobiona z metalu kolorowego dochodzi sama koperta , dziś klient znowu to zgłosił proszę inpost o odpowiedź

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mr_oma
Moderator
Moderator

@zombek88, widzę, że Kupujący założył Dyskusję w tej sprawie. Czy złożyłeś reklamację do przewoźnika? 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

zombek88
#8 Zapaleniec#

tak przed chwilą złożyłem

oznacz moderatorów

zombek88
#8 Zapaleniec#

kwestia co inpost na nią odpowie

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@zombek88, odpowiedź otrzymasz w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. W przypadku reklamacji ze względu na zagubienie przesyłki jest to 30 dni od nadania. Mam nadzieję, że sprawę uda się wyjaśnić. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@zombek88 Pamiętaj jednak, że klient nie ma obowiązku czekać 30 dni, aż InPost rozpatrzy Twoją reklamację. Jemu należy się niezwłoczna wysyłka towaru po raz drugi lub zwrot wpłaty.

oznacz moderatorów

zombek88
#8 Zapaleniec#

oczywiście wiem od kiedy pracuję w handlu zawsze pamiętam że zawsze wszystko klientowi się należy (:

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

wygląda na to, że ktoś z inpost lubi bawić się kolorowymi metalami, które zapewne lądują w skupie metalu u zaprzyjaźnionego kompana 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

Tutaj to nawet nie byłbym pewien czy ta koperta rzeczywiście była pusta .Klient sam mógł sobie zatrzymać jej zawartość i zgłosić że tam nic nie było .Kto tutaj zagląda i trochę czyta wpisy to widzi że In Post zwykle negatywnie rozpatruje takie reklamacje i klienci mogą z tego korzystać ,czując się bezkarni .

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

@zombek88 Poinformuj klienta w Dyskusji ze jednoczesnej z reklamacja zgłaszasz sprawę na Policje, czasami  to odświeża pamięć kupującemu 😎.

oznacz moderatorów