anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zgłasza brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

wizan-milanowek
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.

Klient zgłosił wczoraj brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.

Zamówienie z dn. 9 listopada z godz. 5:08. Zwrotu dokonałem 9 listopada o godz. 11:28.

Nr zwrotu 52c3aaf5-6018-11ed-9f9d-cd0376fdaf0d.

Z mojej strony wszystko OK. W historii widzę zwrot, nawet otrzymałem zwrot prowizji.

Proszę o wyjaśnienie sprawy z kupującym.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

@wizan-milanowek zwrot może iść do 5 dni ROBOCZYCH , był długi weekend .

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@mdrogeria  napisał(a):

@wizan-milanowek zwrot może iść do 5 dni ROBOCZYCH , był długi weekend .


Mała aktualizacja, do 7 dni roboczych, już jakiś czas temu allegro to zmieniło. 

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Prześlij mu potwierdzenie zwrotu i niech składa reklamacje do allegro bo tylko oni mogą rozwiązać ten problem.

oznacz moderatorów

wizan-milanowek
#9 Pomysłodawca#

Oczywiście, że przesłałem. Problem rozwiązany.

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

a Klient: "ja płaciłem panu, a nie allegro". Potem dyskusja.

 

w podobnych sytuacjach piszemy do Allegro z prośbą o przesłanie kopii odpowiedzi do Kupującego. Problem po stronie operatora, konsekwencje moje. Standard.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@mm-computers to nie problem operatora , tyle idzie zwrotka , przy dobrych wiatrach zaksięgują mu dzisiaj .

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@mm-computers Odpowiedz "placił do PayU a nie mnie"

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

a dyskusję założy PayU, czy Sprzedawcy ?

oznacz moderatorów

mm-computers
#11 Animator#

napisz do Allegro z prośbą o przesłanie kopii odpowiedzi do Kupującego. Serwis z racji ochrony danych nie może udzielić żadnych szczegółowych informacji Sprzedawcy.

oznacz moderatorów

wizan-milanowek
#9 Pomysłodawca#

Problem rozwiązany. Klientka "znalazła pieniądze". Wytłumaczyła się. Jak u siebie widzi zamówienie to widzi, że niewysłane. Pomimo tego, że zostało u nas anulowane i dostała zwrot pieniędzy. Na allegro nie widział tego zwrotu. Tylko po sprawdzeniu w swoim banku.

oznacz moderatorów