anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zgłosił reklamację zużytej bielizny

aqqzabawki
#7 Wielbiciel#

Witam,

Klientka zakupiła biustonosz na aukcji w marcu tego roku, po czym we wrześniu czyli  6 miesiącach użytkowania zgłosiła chęć reklamacji ponieważ wyszła jej fiszbina. Otrzymała formularz reklamacyjny i odesłała reklamowany towar. Okazało się, że jest on po prostu najzwyczajniej w świecie zużyty. Gumki ramiączek są ponaciągane, gumeczki w koronce popękane, materiał skulkowany, miski pogięte (czyli nie prany zgodnie z zaleceniami na wszytej metce surowcowej - tj. prać ręcznie, nie wykręcać, nie ściskać - miseczki biustonosza były fabrycznie lekko usztywniania). Fiszbina faktycznie wyszła, ale była wyciągnięta do połowy -czyli sama aż tak nie wyszła. Fiszbina, która wyszła ma nadal fabryczne zabezpieczenie na końcu czyli nie ona przebiła materiał tylko przez złe pranie w pralce, wirowanie i przechowywanie, wyginające miseczki po prostu została wypchnięta. Jako sprzedawca nie poczuwam się do zwrotu kosztów zakupu zużytej bielizny bielizny. Oprócz odmownej odpowiedzi reklamacyjnej co powinienem zrobić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

nic pilnować by podtrzymać odpowiedź reklamacyjną w dyskusji, chce niech załatwia rzeczoznawcę i udowadnia że stan biustonosza jak psu z gardła wydarty jest wadą ukrytą biustonosza szcześcia życzę

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@aqqzabawki Oprócz tego co Ci napisał @az1rael > napisz, żeby opłaciła przesyłkę zwrotną do siebie > daj na to 5 dni i napisz, że po tym czasie będziesz naliczał opłatę za składowanie np. 0,50 zł/dziennie > niech ona się martwi > porób zdjęcia tej szmatki > mogą się przydać podczas dyskusji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po co się spinać, reklamację rozpatrzysz i podejmiesz decyzję.😁

oznacz moderatorów