Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny pracownik allegro protect bezpodstawnie obciąża wypłaconą rekompensatą.
Wniosek POK - sprzedający - 527305-1676744083 [ ref:_00D24aE05._5003VX7ieR:ref ]
Dokonuje tego pomimo iż z mojej strony transakcja była w pełni prawidłowo zrealizowana .
Kupujący składał reklamacje którą odrzucono, zmieniał ją na odstąpienie ale towaru ostatecznie nie zwrócił.
Pracownik allegro zatwierdził jednak wniosek i obciąża jego kosztami,
dzieje się to bez wymaganej prawem i regulaminem weryfikacji.
Nawet nie wyjaśnia powodu złożenia wniosku. (na wniosek odpowiedziałem w ciągu JEDNEJ MINUTY od jego złożenia) Odpowiedzi do dziś nie otrzymałem.
Dodam że w dyskusji były udzielone odpowiedzi terminowo, sama dyskusja jest zakończona jako rozstrzygnięta.
Po zakończeniu dyskusji pracownik allegro otworzył zgłoszenie nr "31366177" [ref:_00D24aE05._5003VX5is5:ref ] na które udzieliłem odpowiedzi i powtórzyłem iż towaru nie otrzymałem do momentu otrzymania towaru zwrot jest wstrzymany, odesłałem do dyskusji. Poprosiłem o informację co więcej mogę jeszcze zrobić w powyższej sprawie odpowiedzi nie otrzymałem (załącznik)
Widać że zarówno w dyskusji jako i zgłoszeniu sprawa była z mojej strony wyjaśniona.
Do momentu otrzymania towaru nie ma podstaw do dokonania zwrotu środków a więc według mnie pozytywnego rozpatrzenia wniosku a już kategorycznie nie ma prawa obarczania mnie jego kosztami.
Oczekuje od pracowników anulowania kosztów wypłaconej rekompensaty
..i udzielenia wyjaśnień dlaczego wasz pracownik nie udzielił odpowiedzi zamiast tego rozpatrzył wniosek obarczając mnie jego kosztami.
Mi kiedyś odpisali że pracownicy Allegro Protect nie widzą przebiegu dyskusji, czy prawda>nie wiem. Ale kupujący wystarczy że Ci prześle dowód nadania i nie musi czekać aż przesyłka będzie u Ciebie.
@LEW433 napisał(a):
Mi kiedyś odpisali że pracownicy Allegro Protect nie widzą przebiegu dyskusji, czy prawda>nie wiem. Ale kupujący wystarczy że Ci prześle dowód nadania i nie musi czekać aż przesyłka będzie u Ciebie.
@LEW433 To nieprawda
Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania towaru i jego weryfikacji.
Tu towaru nie otrzymałem do dziś.
Pracownik AP o tym wiedział (info w dyskusji i zgłoszeniu) ,
Nie udzielił odpowiedzi we wniosku bym mógł się ustosunkować tylko uznał z automatu roszczenia kupującego.
(widać do w zrzutach ekranu z wypowiedziami pracowników allegro)
Takie działania to łamanie prawa przez pracowników allegro.
@ALL-DA Konsultuję Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość.
@_HolaOla_ napisał(a):
@ALL-DA Konsultuję Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość.
@_HolaOla_można się dowiedzieć jakie są wyniki konsultacji.
@ALL-DA Tak, konsultowałam Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect i na ten moment decyzja o wypłacie rekompensaty nie ulegała zmianie. Z treści tego wątku wnioskuję, że się z nią nie zgadasz, więc polecam kontynuację korespondencji numer 31521905.
@_HolaOla_ napisał(a):
@ALL-DA Tak, konsultowałam Twoją sprawę z zespołem Allegro Protect i na ten moment decyzja o wypłacie rekompensaty nie ulegała zmianie. Z treści tego wątku wnioskuję, że się z nią nie zgadasz, więc polecam kontynuację korespondencji numer 31521905.
@_HolaOla_ podajcie podstawy prawne i uzasadnienie rozpatrzenia wniosku oraz obarczenia mnie kosztami.
Przedstawiłem załączniki z dyskusji, wniosku i zgłoszenia
Widać że postępowałem zgodnie z przepisami a portal pomimo tego iż miał pełną wiedzę o tym uznał roszczenia kupującego i obarczył mnie kosztami.
Proszę być transparentnym i ustosunkować się publicznie.
Co do rzekomego braku podglądu dyskusji przez pracowników AP to OKŁAMALI CIĘ ..lub okłamują publicznie wszystkich.
Nawet moderatorzy informowali wielokrotnie że m.in właśnie na bazie dyskusji pracownicy AP rozpatrują wnioski allegro protect.
Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem
bądź do otrzymania dowodu wysyłki.
@LEW433 napisał(a):
Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem
bądź do otrzymania dowodu wysyłki.
@LEW433 już nawet pracownicy allegro tej bzdury nie stają się wciskać.
Sprzedawca ma prawo do oceny stanu zwracanego towaru a jak byś chciał to zrobić mają tylko nr jakieś przesyłki?
https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309
Nie ma znaczenia co myślimy!
@LEW433 napisał(a):
Nie ma znaczenia co myślimy!
Dokładnie kwestie sporne rozstrzyga sąd a nie Ty , ja czy allegro.
Link do przepisów mówiący o prawie do obniżenia wartości i tego kto rozstrzyga kwestie sporne otrzymałeś w linku.
https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309
Tam też są linki do ustaw.
@LEW433 to Cię okłamali. Masz przecież wyraźnie w wiadomości o przyjęciu wniosku formułkę:
- Jeśli nadałeś już przesyłkę (wprowadzając jej numer do systemu) lub zwróciłeś pieniądze przez Allegro Finanse - będzie to dla nas widoczne. W innym przypadku załącz w dyskusji potwierdzenie nadania lub przelewu.
Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji – odpowiedz na tego maila i prześlij nam swoje wyjaśnienia.
Mają dostęp do dyskusji i wszelkich załączników w niej. My jednak dla świętego spokoju zbieramy wszystkie wyjaśnienia z całej dyskusji do kupy w mailu, redagujemy go i wysyłamy go ze wszelkimi załącznikami jakie były dołączone w dyskusji. Zdarza się, że nawet dorzucamy jeszcze kilka innych, które uznawaliśmy za niepotrzebne w dyskusji (np. korespondencja mailowa z Kupującym), bo te boty co tam odpisują mają duuuży problem z czytaniem ze zrozumieniem. W dyskusji im więcej tekstu się napisze, tym większe prawdopodobieństwo, że anonimowy bot oleje go i nie przeczyta. A nawet jak przeczyta, to nic z tego nie zrozumie. 🙂
@ALL-DA a miałeś zmianę reklamacji na odstąpienie w dyskusji ???
@kostas11 napisał(a):
@ALL-DA a miałeś zmianę reklamacji na odstąpienie w dyskusji ???
@kostas11 tak.
Stara transakcja jest jeszcze z grudnia.
Na początku stycznia otwarto dyskusję z reklamacją która został odrzucona.
Dyskusja zakończona jako rozstrzygnięta.
Wydawało się że sprawa jest zamknięta (przynajmniej do momento zwrotu towaru)
aż tu nagle 18tego lutego poszedł wniosek z AP.
Gwoli ścisłości. Dyskusja polegała na tym, że kupujący zgłosił sprzedawcy, że otrzymał inny towar, niż zamawiał. W związku z tym odstąpił od umowy, podając jako powód odstąpienia "towar inny niż zamówiony" i odesłał towar. Sprzedający uznał, że ten komunikat jest niejasny (rzekomo nie ma pewności, czy to reklamacja, czy odstąpienie - chociaż tytuł formularza brzmi "odstąpienie od umowy"). Jednocześnie odrzucił ewentualną reklamację ("wysłany towar był zgodny z zamówieniem"), informując klienta, że "przedmiot otrzymany w ramach reklamacji można odebrać w siedzibie firmy". Gdy kupujący stwierdził, że odstąpił od umowy, sprzedawca poprosił o... odesłanie towaru. Dyskusja została porzucona przez kupującego (czemu chyba trudno się dziwić) i wygasła - nie jest prawdą, że została uznana za zakończoną przez kupującego.
Reasumując: kupujący twierdzi, że otrzymał niewłaściwy towar, więc go odesłał. Sprzedający natomiast twierdzi, że kupujący odesłał mu inny towar, niż ten sprzedany przez niego. Można powiedzieć, że strony zgadzają się co do faktów, tylko inaczej je interpretują. Do momentu wniosku sprzedający był w posiadaniu zarówno odesłanego towaru, jak i pieniędzy za niego.
Tyle, jeżeli chodzi o fakty ( @ALL-DA jeżeli w powyższym jest jakaś nieścisłość, chętnie sprostuję) - poczekajmy, co dalej.
@msniezek To nie nieścisłość ale wręcz kłamstwo i manipulacje z Pana strony.
Wie Pan jak wygląda dyskusja treść zgłoszenia i moje odpowiedzi (umieściłem zrzuty ekranu waszych odpowiedzi wiec niech każdy oceni).
Towar został wysłany zgodnie z zamówieniem, kupujący zgłosił niezgodność reklamacja została odrzucona.
Później zgłosił zwrot i odesłał w ramach zwrotu inny towar niż wysłany do niego.
O fakcie poinformowałem w dyskusji jednocześnie informując że dostarczony przedmiot może odebrać i jeśli dostarczy towar faktycznie sprzedany odstąpienie będzie rozliczone.
Do dziś nie dostarczył towaru.
Na dowód moja wypowiedź z dyskusji
W zgłoszeniu również powtarzałem te informacje
jak widać jednak wasi pracownicy je ignoruj.
..a na koniec pracownicy allegro protect bez ustosunkowania się do moich wyjaśnień które złożyłem niezwłocznie, obarczyli mnie kosztami rekompensaty.
Zatem to kupujący jest nadal w posiadaniu sprzedanego towaru, a odesłany może odebrać w każdej chwili o czym został poinformowany.
@ALL-DA co dokładnie jest kłamstwem czy manipulacją z mojej strony? Kupujący odesłał towar, który - jak twierdzi - od Pana otrzymał. Pan twierdzi, że to jakiś inny towar, którego Pan nie wysyłał. Zatem fakty są takie, że kupujący odesłał Panu (jakiś) towar, a Pan nie zwrócił mu pieniędzy. Rozumiem, że może Pan nie zgadzać się z roszczeniami kupującego, ale chyba każdy czytający widzi, że sprawa nie jest jednoznaczna.
To nie Allegro wypełnia wnioski o rekompensatę, to kupujący to robią. Najwyraźniej kupującemu jednak nie podoba się Pana rozstrzygnięcie.
@msniezek napisał(a):
@ALL-DA co dokładnie jest kłamstwem czy manipulacją z mojej strony? Kupujący odesłał towar, który - jak twierdzi - od Pana otrzymał. Pan twierdzi, że to jakiś inny towar, którego Pan nie wysyłał. Zatem fakty są takie, że kupujący odesłał Panu (jakiś) towar, a Pan nie zwrócił mu pieniędzy. Rozumiem, że może Pan nie zgadzać się z roszczeniami kupującego, ale chyba każdy czytający widzi, że sprawa nie jest jednoznaczna.
To nie Allegro wypełnia wnioski o rekompensatę, to kupujący to robią. Najwyraźniej kupującemu jednak nie podoba się Pana rozstrzygnięcie.
Panie Śnieżek @msniezek kłamstwem i manipulacją jest twierdzenie
Do momentu wniosku sprzedający był w posiadaniu zarówno odesłanego towaru, jak i pieniędzy za niego.
Na jakiej podstawie tak twierdzicie. TO MANIPULACJA I KŁAMSTWO.
Kupujący i allegro otrzymało wszystkie informacje w dyskusji i zgłoszeniu. Pomimo tego wasz pracownik uznał roszczenia kupującego.
Ciekawe czy jak ktoś kupi od allegro telewizor zgłosi niezgodność którą odrzucicie i odeśle radio zamiast telewizora to pracownik allegro protect uzna jego roszenia wypłaci rekompensatę i obarczy OSA (oficjalny sklep allegro) kosztami tej rekompensaty?
Twierdzi Pan próbując usprawiedliwiać allegro
To nie Allegro wypełnia wnioski o rekompensatę, to kupujący to robią. Najwyraźniej kupującemu jednak nie podoba się Pana rozstrzygnięcie.
oczywiście ale jeśli się nie mylę to pracownicy allegro rozpatrują wnioski nie kupujący zatem róbcie to zgodnie z regulaminem i prawem.
Obecnie rozpatrujecie je z łamaniem waszego regulaminu i prawa.
Ciekawe czy jak ktoś kupi od allegro telewizor zgłosi niezgodność którą odrzucicie i odeśle radio zamiast telewizora to pracownik allegro protect uzna jego roszenia wypłaci rekompensatę i obarczy OSA (oficjalny sklep allegro) kosztami tej rekompensaty?
Chodziło o niewłaściwy model i wymiary spodni. Naprawdę trudno przy dobrej woli porównać to do radia i telewizora.