anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny dramat z katalogiem produktów

mikeza
#20 Guru#

Dostałem dzisiaj zwrot produktu, konkretnie ramie wycieraczki. Klient zasugerował się listą dopasowania, która została zmieniona na karcie produktu przez nie wiadomo kogo. Tytuł jest mój, ale to już trudno nazwać normalną ofertą. chodzi o produkt

Kraft Automotive 0714640 Pióro wycieraczki

akurat tak to funkcjonuje w katalogu produktów. Ramie pasuje do modelu hyundai i40 kombi i w katalogu producenta takie ma zastosowanie i funkcjonuje pod takim kodem EAN. Jak łatwo zobaczyć w ofercie katalog podaje, że pasuje ono do ponad 100 róznych modeli. Próbowałem to zgłosić, dostałem zwrotne info o tej treści:

Przesłano niepoprawne żądanie. Dane o produkcie dostarczone przez dostawcę nie mogą być modyfikowane.

Jakiego dostawcę ? skoro w katalogu producenta jest jak wół, że ramie pasuje do jednego modelu. Kto jest tym dostawcą, który podał takie bzdury w katalogu produktów. Mało tego, nie podał nawet długości pióra, jego typu i jak próbowałem to zmienić, to również dostałem info, że nie mogę. Ostatni raz próbowałem coś poprawiać, mam tego dosyć. Niech allegro samo buja się z tym bublem, ja już nie pomagam. szkoda mi tylko klientów, którzy kupują w ciemno sugerując się podanymi bzdurami w dopasowaniu produktu.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

mikeza
#20 Guru#

@OptimumCreation myślę, że mają kilka gotowych formułek i losowo idzie kopiuj - wklej. Ten system jest tak chory, że nie da się tego nawet komentować.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@OptimumCreation pfff, to jeszcze nic. Ja niedawno dostałem powiadomienie, że lodówka Whirlpool została przeniesiona do kategorii... zamrażarki. Bo wg Allegro to jest prawidłowa kategoria.

I co jeszcze lepsze, jak im napisałem, że ktoś u nich zgubił mózg siadając do klawiatury i wprowadzając zmianę, to odpisali, że oni nie mogą przenieść przedmiotu do innej kategorii.
- No przecież do złej kategorii przenieśliście.
- Nie możemy przenieść, prosze zamknąć ofertę i przy wznowieniu przenieść ją do odpowiedniej kategorii.
- Nie będę za Was wykonywał pracy, popsuliście to naprawcie.
- Nie możemy, prosze samemu to zrobić.
- Nie zrobię, jedyne co mogę zrobić, to wysłać zgłoszenie do UOKiK o podejrzeniu wprowadzania w błąd konsumentów i załączyć tam Waszego maila.

2h później lodówka wróciła do prawidłowej kategorii. Jednak mogli to zrobić. Kurtyna.

oznacz moderatorów