anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejny przykład rozdawnictwa allegro

mdrogeria
#21 Demiurg#

Klientka w dyskusji zglosiła problem z produktem owartości 6zł powołujac się na niezgodność z opisem dopisując ,, zakup nieudany ,,  . Wyjaśniłem , wskazałem w opisie to co należy . Klientka nie uczestniczyła w dyskusji tylko na ostatni dzień złożyła wniosek do POK . A teraz najlepsze OTRZYMAŁA ZWROT ZA WSZYSTKIE / ŁĄCZNIE 5 / PRODUKTY !!!. , a zgłosiła zastrzeżenia tylko do jednego . Teraz Drodzy Forumowicze wiem dlaczego prowizjie pobierane od sprzedawców są tak wysokie ehhhh...  

oznacz moderatorów
47 ODPOWIEDZI 47

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Cześć. 🌻 Czy mogę Cię prosić o numer tej dyskusji lub numer zamówienia? Zweryfikuję tę sprawę. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka 🥀Już jestem , chyba to jest numer ? -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/dyskusje/174e3ec2-75f5-4312-8749-46acc2becf29?bi_s=tinkerbe...

zamówienie nr -5a35f702-94aa-11ec-a926-afb9bcfc7550 

po mojemu coś nie tak robicie .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czekamy na wyjśnienie tej absurdalnej sytuacji , kolejny bląd pracownika weryfikującego zwrot z POK czy może to zachęta do nadużyć .. .kosztem sprzedawców .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A kto bogatemu zabroni rozdawać pieniądze? Szkoda tylko że sami musimy się do tego dokładać.

oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

A będzie tylko gorzej, allegro jest samo sobie winne bo takich kupujących traktuje jak święte krowy a one się mnożą jak mrówki i będzie ich więcej i więcej, jeden drugiemu przekaże, później drugi trzeciemu i będzie tak robić co raz więcej ludzi, znaleźli sobie sposób na darmowe zakupy, wszystko za DARMO , jeszcze monety i kupony dostają i się kupuję za darmo później... 

oznacz moderatorów

Miks-Elektronika
#9 Pomysłodawca#

Zgadzam się, święte krowy. Na dodatek już od dawna nie można wystawić negatywnego komentarz kupującemu, można tylko odnieść się do jego negatywnej oceny, które to odniesienie nie popsuje karty użytkownika i reputacji takiemu delikwentowi. Ja pamiętam inne Allegro gdzie sprzedawca mógł wystawić komentarz i ocenić transakcję tak samo jak kupujący, bo był traktowany jak podmiot i równorzędna strona umowy, a nie jak zależna od łaski i niełaski "świętego" nabywcy.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Żeby nie zapomnieć, to ja takich klientów pakuję na tzw. " czarną listę " i mam pewność że z tej nazwy nie kupi. Święty spokój jest bezcenny.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Ja nie rozumiem takiej sytuacji. 

Dyskusja na 6 zł - wyjaśniasz i opisujesz. Klientka nie odpowiada w dyskusji. Zakup "nieudany" - to po prosu wina klienta. Zgłoszenie dyskusji do Allegro jako powód niezgodny z "wybranym z listy" - powinien rozwiązać sprawę.

Uprawnienia kupującego - odesłanie towaru z tytułu reklamacji, z tytułu niezgodności z opisem, z tytułu odstąpienia od umowy.  Takie informacje powinien zamieścić  pracownik Allegro w dyskusji.  

Następna rzecz - nikt nigdy nie otrzymał i nie otrzyma przeprosin ze strony serwisu Allegro w związku z błędnie podjętą decyzją jednego, nawet najbardziej "podrzędnego" pracownika. Na to nie ma co liczyć. Raczej należy liczyć na to, że kolejni odpowiadający będą potwierdzać błąd "pierwszego odpowiadającego", wymyślając kolejne bzdurne powody i sytuacje. To jest standard. Nigdy nie otrzymałam informacji od Allegro, że pracownik , który powziął wcześniejszą, błędną decyzję - po prostu pomylił się. I nigdy ze strony Allegro nie otrzymałem słowa "przepraszam" (oczywiście pomijam to słowo w "gotowcu" w odpowiedzi za niby " długi termin odpowiedzi).

I nigdy nikt nie otrzyma takiego słowa ze strony serwisu Allegro w związku z błędnie powziętą decyzją. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ELMIXAGD_pl widzisz , nawet moderatorzy nabrali wody w usta , od wczoraj 13:00 brak jakiejkolwiek reakcji z ich storony .

W panelu jakości mam urwanie punkty , niezbyt się tym przejmuję  , ale w imię czego skoro jak widzę allegro podjęło decyzję za mnie . Klientka zupełnie nie zareagowała w dyskusji na moje wyjasnienie , jeśli by odpowiedziała pewnie dla świętego spokoju zwróciłbym te chore 6zł , a tak allegro oddało jej za cały zakup ponad 40 dychy .

Wywołuję Was ponownie i czekam na wyjaśnienie  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   COŚ TU ŚMIERDZI  ,nie tylko ja , ale również inni użytkonicy pytają --CO !!??

oznacz moderatorów

AlePiesio
#13 Ambasador#

Czyżby moderatorzy mieli urlop? Przypominam że SPRZEDAJĄCY nie mają URLOPU NA ALLEGRO, muszą odpowiadać na wiadomości i dyskusje no ale jak widać są równi i równiejsi na allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AlePiesio Nie , nie mają wystrczająco umotywowanego wyjaśnienia , uważam ,że trzeba to gnieść 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  czekamy 😁

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Urlopu nie mają ale pewne pytania są zbyt trudne i wymagają zebrania się grupy ekspertów a to nie jest łatwe .

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

I co z tego że oddali. Sprzedawca dowali do ceny produktu. 

Ja szukam pewnego przedmiotu agd, w pierwszej lepszej sieciówce jest on o 300zł tańszy niż na allegro i tam kupię.

Myślicie że inni klienci allegro również będą zwracali uwagę na cenę? Czy będą kupować na allegro i przepłacać 300, 500,1000zł? Czy na allegro zostanie tylko droga drobnica i pampersy w oficjalnym sklepie?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@majster_man na razie nie widzę obciążenia na swoim saldzie , i żadna informacja o akceptacji wniosku klienta do POK też nie przyszła . Mam tylko info ,że zostal wniosek złożony oraz informację w karcie zakupu o zwrocie z POK no i odjęte punkty w jakości .

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Wnioski POK, poza nielicznymi wyjątkami, mają wpływ na ocenę jakości sprzedaży.

Kwota zwrotu była niska, dlatego procesowanie tego konkretnego wniosku nie trwało długo. Zawsze, gdy to możliwe, szybko zwracamy klientom środki. Wpływa to pozytywnie na ich opinię o zakupach w Allegro.

Zdaję sobie sprawę, że nasza decyzja jest dla Was niezrozumiała. Jednocześnie zaznaczam, że nie podzielamy Waszych wątpliwości. Wynika to z tego, że występujecie z pozycji sprzedających, a my nie jesteśmy stroną transakcji. Regulaminowe wnioski o rekompensatę w ramach POK rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe i zawsze, gdy okoliczności i zgromadzone informacje na to pozwalają - pozytywnie.

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not powtarzam jeszcze raz ,, klientka nie uczestniczyła w dyskusji ,, nie odpowiedziała na moje wyjaśnienie . Jeśli podtrzymałaby swoje stanowisko jak pisałem wcześniej ,, dla świętego spokoju oddałbym kwotę za sporny produkt ,,  , allego jednak podjęło decyzję za mnie zwracając za cały zakup pomomo , że klientka miała zastrzeżenia tylko do 1 z 5 zakupionych przedmiotów . 

Allegro nie dało mi możliwości polubownego załatwienia problemu jednocześnie obcinając punkty za zwrot z POK  . Na razie nie mam tej kwoty na swiom saldzie , może się pokaże może i nie , ale nie uważacie ,że jest to zachęta do nadużyć ??

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Jeśli pojawią się nadużycia w tym obszarze, będziemy je zwalczać. W tym przypadku do nich nie doszło. 

Trudno mi ocenić czy Twoja deklaracja o zwrocie "dla świętego spokoju" pojawiła się dopiero teraz, gdy sprawa z klientką jest już załatwiona czy faktycznie myślałeś o tym, kiedy kupująca założyła dyskusję. W przyszłości lepiej nie czekać z taką decyzją.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@nat_not Jeśl masz ochotę zerkinj na dyskusje z moimi klientami . Sprawę załatwiam szybko lub klient dyskusję porzuca . W tym przypadku klientka napisała cyt ,, nigdzie nie jest napisane ,że .... dalej nie ważne . W odpowiedzi wskazałem dwa obszary oraz zjęcie , które jednoznacznie sugerowały ,że jednak jest napisane  ... niestety kolejnym krokiem klientki byl wniosek do POK .

Moim zdaniem jest to nadużycie , bo klientka wyraźnie czekała na możliwość złożenia wniosku do POK . W dyskusji nie odpowiadała , a wniosek został złożony w bardzo krótkim czasie po informacji od allegro o uwolnieniu takiej możliwości .

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not dlaczego zwrot był za całość zakupu, nie tylko "sporny" produkt? Czy wiecie, że takim postępowaniem "produkujecie" roszczeniowców i cwaniaków?

oznacz moderatorów