anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolporter - co oznacza w historia przesyłki: Deklaracja doręczenia

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

Witam, korzystam z nowej metody dostawy Allegro Punkty Kolporter, epaka od dwóch tygodni.

Dziś klient rozpoczął dyskusję bo nie otrzymał towaru w deklarowanym terminie. Chcąc ustalić co się dzieje z zamówieniem wszedłem na stronę Zamówione przesyłki i widzę:

annas14firma_0-1632760972268.png

No i nie wiem co odpisać. Co oznacza "deklaracja doręczenia" ? Mamy poniedziałek 27 września, klient twierdzi, że ne dostał nie  dostał żadnego powiadomienia o odbiorze przesyłki.

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy mogę przywołać Allegro do pomocy w dyskusji?

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

mdrogeria
#21 Demiurg#

annas14-firma przesyłka jeszcze nie dotarła do puntu odbioru . Ty jako sprzedający nie możesz poprosić o pomoc pracownika , podaj w dyskusji numer przesyłki i czekaj .

oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Nie bardzo jest już na co czekać. Klient zamknął dyskusję słowami:

27 września 2021 17:55

"Nie rozumiem. Jak od Was nic nie zależy? To Wy wystawiacie Wasz produkt na tej stronie. To Wy jesteście odpowiedzialni, by Wasz produkt trafił do rąk klienta, który zrobił u Was zakupy."
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

Na tego Kolportera to tu na forum nikt oprócz moderatorów chyba dobrego słowa nie napisał a zawalanie czasu dostawy staje się znakiem rozpoznawczym tego dostawcy.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

A najlepsze jest, że właśnie zajrzałam w swoje oferty i klient widzi to co na obrazku. Na pewno  zakupiona dzisiaj wieczorem książka dotrze kolporterem na środę 🙄 Pomijam już to, że deklaruję dostawę w ciągu 48 godzin. Allegro nieźle odleciało z tym przewidywaniem a my jak zawsze zbieramy cięgi.

2021-09-27.jpg

_____________
Kama
oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@annas14-firma Widzę, że dyskusja została zamknięta jako rozwiązana. 

Jeśli klient zgłasza, że nie otrzymał powiadomienia, powinien do nas napisać w tej sprawie bezpośrednio. Dodatkowo w szczegółach zakupu znajdzie wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@nat_not Czy mogę prosić o odpowiedź na moje pytanie. Co oznacza status "deklaracja doręczenia" ?

Klient zakończył dyskusję jak przytoczyłem powyżej (bardzo niezadowolony z naszych usług). Oświadczył, że odebrał przesyłkę. Status na monitoringu jest taki sam od 2021-09-23 12:08

Proszę o wyjaśnienie. Cel: poprawa jakości świadczonych usług.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

annas14-firma to znaczy ,że przewoźni podjął przesyłkę i deklaruje doręczenie w bliżej nie określonym czasie / dotyczy Kolportera 😁 /

oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

Inna przesyłka Kolporter:

annas14firma_0-1632820155992.png

Dzwonimy do klienta w celu wyjaśnienia i okazuje się, że odebrał w piątek 24-go. No ekstra tylko czemu status jest "Przeterminowana w APM/PUDO."?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ach.... ten Kolportet 💕

Kaliope_Brzeg słuchaj tego .......😁

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@mdrogeria

Czyli nie epaka tylko eklapa 😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@annas14-firma "Deklaracja doręczenia" to informacja, że przesyłka zostanie dostarczona najprawdopodobniej tego dnia. 

Sprawę przesyłki ALE000001096CB9 konsultuję. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@annas14-firma czy mogę poprosić Cię o podanie saloniku Kolportera, z którego przesyłka została odebrana?  Kolporter potrzebuje tej informacji, aby zweryfikować zgłoszenie. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@la_nika  Allegro Punkty Kolporter, epaka (Kolporter A003894) Kolejowa 15, 62-300 Września

Status nadal bez zmian, od 28-09 godz. 01:30

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@annas14-firma W sprawie tej przesyłki ALE000001096CB9  dostaliśmy od przewoźnika informację, że klient nie zgłosił się po odbiór, stąd status. 

Jednocześnie sprawę nieaktualnych/błędnych statusów przekazaliśmy do zespołu technicznego. Mam nadzieję, że problem uda się rozwiązać w krótkim czasie. 

Za wszystkie dotychczasowe nieprawidłowości przepraszamy.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@nat_not  

Powiem krótko - dramat. Dwie przesyłki mam odebrane przez klientów a statusy wciąż Przyjęta w PUDO. Kolejną nadałam dzisiaj i w ogóle nie pojawiła się w systemie

ALE000001C9CF82

Brak informacji
 
Epaka twierdzi, że zeskanowana i brak statusu to wina Allegro. A już najlepsze jest to, że ponoć nie mogą mi wydać potwierdzenia nadania i nadaję je na gębę. Ciekawe co będzie jak status się nie pojawi, jak udowodnię klientowi, że w ogóle nadałam?
 
_____________
Kama
oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@Kaliope_Brzeg Przekazałam ten przypadek do działu technicznego jako kolejny przykład nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@Kaliope_Brzeg kup na allegro kamerę GoPro i rejestruj wszystkie nadania 😆 a do paczki wkładaj loggera GPS aby udowodnić odebranie przez klienta

oznacz moderatorów

annas14-firma
#14 Krzewiciel#

@nat_not Sprawa przesyłki ALE000001096CB9 - ciąg dalszy.

Dzisiaj kurier UPS dostarczył nam przesyłkę zwrotną (zrzut ekranu poniżej). Przesyłka w formie koperty bąbelkowej B12 była pusta (w środku zaklejonej koperty nic nie było).

Ponownie zadzwoniliśmy do klienta z prośbą o informację co się stało. Otrzymaliśmy potwierdzeni informacji otrzymanej w dniu 29-09-2021, że towar został odebrany jest użytkowany. 

Zgaduję, że pracownik Kolportera musiał zwrócić przesyłkę, do której nie miał potwierdzenia odbioru. Ponieważ nie miał także przesyłki więc jako zwrot wysłał pustą kopertę.

Czy dobrze zgaduję?

annas14firma_0-1633602281556.png

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@annas14-firma Przekazałam tę sprawę do wyjaśnienia. Dam znać, gdy będę wiedzieć więcej.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów