anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący, który nie dokonał zakupu wystawił negatywny komentarz

MAMY ROZWIĄZANIE!
Wielebny_01
#8 Zapaleniec#

Witam, 

mam pytanie - kupujący, który nie opłacił przesyłki ( płatność rozpoczęta ) wystawił mi negatywny komentarz.

Dzwoniłam do Allegro - oczywiście, ściana - nic nie mogą zrobić.

Dzisiaj ( po około 2 tygodniach ) widzę, że płatność została z automatu anulowana, a komentarz usunięty - czy to dzieje się z automatu czy jednak kupującego ruszyło sumienie i usunął komentarz?

czy ktoś z was miał do czynienia z taka sytuacja?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Ostatnio tu pisali, że z automatu jak transakcja zostaje anulowana.

oznacz moderatorów
Wielebny_01
#8 Zapaleniec#

Szkoda, że Pani na infolinii nie ma takiej wiedzy. Dziwiło mnie to, że kupujący, który nie kupił towaru może wystawić opinie. Pani stwierdziła, ze mogliśmy coś zrobić, co sprawiło że nie był zadowolony:D masakra. Dzięki za odp! 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

Z automatu na pewno, jako sprzedający (ten który liczyć potrafi) nie liczylbym na sumienia kupujących. 

oznacz moderatorów
Wielebny_01
#8 Zapaleniec#

Pewnie masz racje. Tym bardziej, że po tej akcji chciał ode mnie wyłudzić towar wartości X za 50 % ceny 🙂 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Wielebny_01 tak , jeśli w regulaminowym terminie nie dojdzie do sfinalizowania płatności ocena zostanie usunięta wraz zanulowaniem transakcji . Inaczej jest jeśli zapłaci i anuluje po wystawiniu oceny .

oznacz moderatorów
Wielebny_01
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuje za odpowiedź! 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak stanowi regulamin, nie znamy powodu dlaczego wystawił taki komentarz , komentarza nie może tylko wystawić jako anuluje zakup, z poziomu "Moje zakupy".

oznacz moderatorów