Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie odebrał przesyłki za którą zapłacił. Kurier obciąży nas za przesyłkę zwrotną. Kto powinien ponieść ten koszt?
Ten, kto nawalił. Klient. Poinformowac klienta o dopłacie za 2 wysyłki i o ile wpłaci - wysłać. Jak nie wpłaci - potrącić koszt wysyłki zwrotnej i zwrócić mu pieniądze za towar.
@Vryko jak zawsze siedzę cicho prze 14 dni co by nie załapał się na zwrot i potem zwracam potrącając za dwie przesyłki 😄
wujek to jednak ma główkę do cwaniakowania interesów 😄
@kostas11 A jeśli klient zapyta gdzie jest jego paczka, to też milczysz, a po dwóch tygodniach nagle sobie przypominasz, że jednak do Ciebie wróciła?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
chyba, że towar kosztował tyle, co wysyłka 😄