anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący odesłał towar który nie został kupiony u mnie i żąda zwrotu środków

BOUTIQUE_IVO
#7 Wielbiciel#

Witam

Walczę z próbą wyłudzenia.

Kupujący kupił markowy drogi towar a odesłał  coś bezmarkowego co nie było u nas kupione.

Na zwrócenie uwagi że odesłany towar nie jest u nas kupiony dostajemy maila z wyzwiskami, straszenie policją , otwiera dyskusję, wystawia negatywa i pisze że i tak odzyska środki z programu ochrony kupujących.

Zgłaszamy próbę oszustwa- wyłudzenia do allegro. Niestety spotykamy się z brakiem reakcji.

Natomiast kupującemu allegro przedstawia z jakich procedur może jeszcze skorzystać aby skutecznie odzyskać od nas środki. 

To jakiś absurd. W jakim my żyjemy świecie.  Kompletny brak wsparcia dla sprzedającego ze strony Allegro.

Prowizję płacimy zawsze na czas, ocena sprzedaży SUPER a w przypadku jak powyżej brak reakcji ze strony allegro

Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mrpartner
#12 Orędownik#

I dlatego, ja nawet na nowy towar naklejam swoje naklejki

a ile razy słyszałem.. jak napisałem proszę odesłać mój router bo ten nie jest mój , proszę zerknąć na mój , on tam mamoją  naklejkę pod spodem !! a klient ups przepraszam pomyliłem się  wysłałem nie Pana ...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli nie jest wasz i masz na to dowody, przedstawiaj racje w dyskusji i nie zwracaj środków. Odpowiadaj w dyskusji że zwrócisz środki ale chcesz zwrotu swojego towaru.

oznacz moderatorów