anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

GLOBBUDD
#9 Pomysłodawca#

Witam dziś z rana otrzymałem negatywny komentarz do transakcji treść niżej.

"Niestety zawiasy przyszły w stanie tragicznym. Zawiasy miały ubytki, odpryski i niedociągnięcia malarskie. Sprzedawca bardzo ciężko przyjmuje reklamacje zaraz oczernia kupującego że to on zrobił przy montażu. Kiedy towar ledwo wyciągnięty z paczki. Negatywny komentarz dlatego że towar dawno zwrócony a pieniędzy nadal nie mam . Szkoda czasu na takie zakupy."

Na zwrot wpłaty mam 14 dni a minęło możne  10. Kurcze to tak być nie może że za wszystko kupujący wystawia negatywny komentarz. Następną kwestia jest ocena mnie. Wysyłka w terminie a zawiasy wróciły normalne jak dla mnie. Na malowanych elementach występują rysy itp.  Można to osunąć? Na allegro kontakt mówią ze się da.

GLOBBUDD_1-1703509577176.png

GLOBBUDD_3-1703509644324.png

 

Nic złego nie napisałem. Jak dla mnie procedura standardowa 14 dni i tyle.

 

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Nie sądzę żeby Allegro Ci to usunęło, przecież kupującemu może to przeszkadzać, ale dla mnie to zależy co było napisane w ofercie.

oznacz moderatorów

stachu42
#8 Zapaleniec#

Mam wrażenie po tych odpowiedziach, że jesteś trollem z allegro któremu płacą za siedzenie i pisanie tutaj i pewnie tak jest. Sprzedający na allegro nie ma prawie żadnych praw jak wiemy. Ma tylko prawo płacić coraz to wyższą prowizję monopoliście który wpadł na genialnym pomysł zamienienia portalu aukcyjnego w sklep i zamienienie każdego kto zamierza tu sprzedawać w swojego niewolnika który nawet nie może wystawić komentarza kupującemu. Z tym podejściem to idealne podłoże po powstanie nowego portalu który rozjedzie allegro jak walec bo to co się tu odwala to jest przegięcie, a mam tu konto ponad 20 lat. Każdy miałby w d... te negatywy od **piiip**ów gdyby nie chore ambicje osób ustawiających progi w panelu jakości sprzedaży wedle których poniżej 95% jest to poziom nieakceptowalny. Wróżę, że odbije się to allegro czkawką jak wjedzie nowy portal z połowę niższą prowizją i szanujący sprzedających.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odnoszę wrażenie że  w jakimś senie chciałeś ukarać kupującego za zwrot a tu "negatyw", było od razu oddać kasę.😁

oznacz moderatorów

GLOBBUDD
#9 Pomysłodawca#

Ukarać ? tylko za co do wczoraj moja jakość sprzedaży była super plus. Bzdura i tyle odnoszę wrażenie że na **piiip** jest łatwiej. Tu nic z Allegro załatwiactwie się nie da kupujący ma więcej praw niż sprzedający.  A jak do allegro nie można było się dodzwonić przez 2 tygodnie w okresie świątecznym to ok ? Im też można dać po 1 gwiazdce w ocenir ? Wiadomo że przed świętami paczek jest dużo i takie tematy jak zwroty robisz na końcu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywista oczywistość, a co sprzedający miałby mieć więcej praw?

oznacz moderatorów

OptimumCreation
#10 Popularyzator#

jakich praw. niech pojedzie, rozłoży czerwony dywan i gratisowo wrzuci 5 kulek do kąpieli XD

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@GLOBBUDD Po prostu trafiłeś na sfrustrowanego kupującego > albo "zupa była za słona" > albo "niedopieszczony" > musiał się na kimś wyżyć > akurat byłeś pod ręką > nie Ty pierwszy, nie ostatni.

oznacz moderatorów